• هوندا WR-V

کراس‌اوری اقتصادی با قیمت 17 هزار دلار

معرفی هوندا WR-V مدل 2022

13 آبان 1401 19:59

شرکت هوندا از سال 2016 تا همین اواخر، نسخه قدبلند از هاچ‌بک فیت (در برخی بازارها جاز) را تحت نام WR-V در برخی کشورهای آسیا و آمریکای جنوبی به فروش می‌­رساند. این مدل هنوز در برزیل و هند تولید می­‌شود، اما خودروساز ژاپنی تصمیم گرفته نسل دوم WR-V را با هویت متفاوت در اندونزی تولید کند.

طراحی هوندا WR-V

هوندا WR-V در قامت یک کراس‌­اور کوچک و با شباهت به محصول دیگر شرکت یعنی هوندا HR-V شکل گرفته است. ابعاد بدنه هوندا WR-V در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.06، 1.78، 1.608 و 2.485 متر اعلام شده است، که نسبت به HR-V، به ترتیب 60، 40، 8 میلی‌متر افزایش و البته 65 میلیمتر کاهش در فاصله محوری را نشان می‌دهد. فاصله کف خودرو از سطح زمین هم 220 میلی‌متر اعلام شده است.

هوندا WR-V

عدم طراحی پلتفرم جدید، سیستم تعلیق نیمه-مستقل عقب، ترمزهای کاسه‌­ای محور عقب و حتی مواردی همچون رینگ‌های 16 اینچی و چراغ‌های هالوژن، از هویت اقتصادی هوندا WR-V خبر می‌­دهد، هرچند که تریم RS این خودرو با رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های LED جلو، جلوپنجره متفاوت و تریم قرمز کابین همراه شده است.

کابین و امکانات هوندا WR-V

کابین هوندا WR-V برای حضور 5 سرنشین طراحی شده و فضای بار 380 لیتری را فراهم کرده است. این خودرو در مدل پایه مواردی شامل 4 کیسه هوا، تهویه مطبوع، نمایشگر 7 اینچی با دوربین دنده عقب را به همراه دارد.

هوندا WR-V

در تریم کامل‌تر با ایربگ پرده‌­ای، روکش چرم، تهویه مطبوع خودکار، ریموت استارت و مجموعه ایمنیSafety Sense مواجه هستیم، که این مورد آخر، کروز کنترل تطبیق‌­پذیر، ترمز خودکار و دستیار حرکت بین خطوط را شامل می‌شود.

مشخصات فنی هوندا WR-V

هوندا WR-V به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 121 اسب‌­بخار قدرت مجهز شده است، که نیروی خود را از طریق گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT به محور جلو انتقال می‌­دهد.

قیمت هوندا WR-V

آن طور که در سایت autoreview.ru آمده است، هوندا WR-V در اندونزی با قیمت 17,400 دلار به فروش می‌­رسد.

سایر کشورهای آسیایی هم به زودی میزبان این محصول خواهند بود، خودرویی که برای رقابت با هیوندای کرتا و سوزوکی گراند ویتارا عرضه می‌­شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران