• دوچرخه برقي جي ام سي هامر EV

مجهز به سیستم تمام چرخ محرک

معرفی دوچرخه برقی جی ام سی هامر EV

16 آبان 1401 14:31

جی‌ام‌سی هامر EV مملو از تکنولوژی‌های مختلف است، که آن را به یک پیکاپ فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

در حالت Traction، فقط موتور جلو و در حالت Cruise، تنها موتور عقب فعال هستند. هر دو موتور به طور همزمان در حالت آدرنالین فعال خواهند شد و عملکرد واقعی دوچرخه نمایان می‌شود.شرکت جی‌ام‌سی با Recon Power Bikes، تولیدکننده دوچرخه‌های برقی، همکاری کرده تا یک دوچرخه الکتریکی جذاب را، همانند هامر الکتریکی، بسازد. این دوچرخه الکتریکی تمام چرخ محرک، جی‌ام‌سی هامر EV نام دارد.

همان‌گونه که از نامش پیداست، (GMC Hummer EV All-Wheel-Drive e-Bike) نیروی تولید شده به هر کدام از چرخ‌هایش منتقل می‌شود. سیستم تمام چرخ محرک در یک دوچرخه، چیز جدیدی نیست. در واقع هم در دنیای دوچرخه و هم موتورسیکلت، تولیدکننده‌هایی هستند که سیستم تمام چرخ محرک را استفاده کرده‌اند.

واقعیت آن است که مصرف‌کنندگان به یک دوچرخه تمام چرخ محرک احتیاج ندارند؛ البته به یک پیکاپ‌تراک 112.5 هزار دلاری نیز احتیاجی نیست؛ بنابراین واضح است که هر دو شرکت، جی‌ام‌سی و Recon Power Bikes، این دوچرخه را به تعداد محدود تولید می‌کنند‌.

دوچرخه برقی جی ام سی هامر EV

این دوچرخه الکتریکی، قاب محکمی دارد و روی تایرهای بزرگ و ضخیمی سوار شده است. برای سیستم تمام چرخ محرک، دو موتور مرکزی Bafang وجود دارد.

این دوچرخه با حداکثر کارایی دریچه گاز، 2.4 کیلووات قدرت تولید می‌کند. هر موتور 750 وات قدرت دارد و اوج قدرت 1200 وات است. با وجود چنین قدرتی، محدودیت‌هایی هست و حداکثر سرعت به 45 کیلومتر برساعت می‌رسد.

یک باتری 1 کیلووات‌ساعتی موتورها را تغذیه می‌کند و برای شارژ شدن، از دوچرخه جدا می‌شود.

دوچرخه برقی جی ام سی هامر EV

دوچرخه برقی، حالت‌های قدرت مختلفی دارد و به راکب این امکان را می‌دهد تا عملکردش را مطابق میل خود تغییر دهد. در حالت Traction، فقط موتور جلو و در حالت Cruise، تنها موتور عقب فعال هستند. هر دو موتور به طور همزمان در حالت آدرنالین فعال خواهند شد و عملکرد واقعی دوچرخه نمایان می‌شود.

دو ترمز دیسکی چهار پیستونی هیدرولیکی برای دوچرخه برقی در نظر گرفته شده است. تایرهای پهن و فاق بلند و دو شاخ تعلیق جلو، سواری را بهبود می‌دهند.

دوچرخه برقی جی ام سی هامر EV

دوچرخه الکتریکی جی‌ام‌سی هامر EV بسیار ارزان‌تر از جی‌ام‌سی هامر EV ادیشن 1 است. البته با قیمت 3,999 دلاری، باز هم گران محسوب می‌شود. این دوچرخه الکتریکی، به زودی در نمایندگی‌های فروش جی‌ام‌سی و همچنین فروشگاه آنلاین، عرضه خواهد شد.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : insideevs.com

دیدگاه کاربران