• وولينگ آلماز هيبريد
  • وولينگ آلماز هيبريد

کراس‌اوری هیبریدی با قیمت 30 هزار دلار

معرفی وولینگ آلماز هیبرید

19 آبان 1401 11:53

آلماز هیبرید به طور رسمی در اندونزی رونمایی شد. قیمت آن 30,300 دلار تعیین شده است و طبق گفته شرکت، اولین مدل هیبرید وولینگ در خارج از کشور چین محسوب می‌شود، که تکنولوژی هیبریدی مشابه وولینگ زینگچن دارد.

آلماز هیبرید، از یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با 123 اسب‌بخار قدرت نیرو می‌گیرد. یک موتور الکتریکی با خروجی 174 اسب‌بخار قدرت نیز آن را همراهی می‌کند.وولینگ آلماز هیبریدی، بر اساس بائوجون 530، شاسی‌بلند 5 نفره، ساخته شده است. Bojun برند پایه سرمایه‌گذاری مشترک سایک-GM-وولینگ است. بائوجون معمولا برای بازار شهرهای درجه دو و سه ساخته می‌شود. مصرف‌کنندگان در این شهرها، محافظه‌کارتر هستند.

آلماز هیبرید در چهار رنگ بدنه مشکی، سفید، نقره‌ای و قرمز وارد بازار اندونزی می‌شود.

این خودرو، اولین سیستم کنترل و دستیار صوتی را با زبان اندونزیایی به جهان ارائه می‌دهد، که زبان محلی Bahasa دارد. نام این سیستم، Wuling Indonesian Command (WIND) است‌‌. سیستم WIND به سرنشینان اجازه می‌دهد تا علاوه بر سرگرمی‌هایی مانند اخبار و موسیقی، عملکردهایی مانند تهویه، تنظیم پنجره‌ها و سانروف را نیز کنترل کنند.

وولینگ آلماز هیبرید

آلماز هیبرید، از یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با 123 اسب‌بخار قدرت و 168 نیوتن‌متر گشتاور نیرو می‌گیرد. یک موتور الکتریکی با خروجی 174 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور نیز وجود دارد.

اولین سرمایه‌گذاری SGMW (سایک، جنرال‌موتورز و وولینگ) در اندونزی، در سال 2015 آغاز شد و اولین شرکت چینی‌ای بود که در کشور اندونزی کارخانه احداث کرد.

وولینگ آلماز هیبرید

این شرکت در تاریخ 8 آگوست امسال، تولید رسمی وولینگ Air ev را در اندونزی آغاز کرد. این شرکت در این رویداد اعلام کرد که قصد دارد تا سالانه 10 هزار دستگاه Air ev را در کارخانه اندونزی (برای استفاده محلی و صادرات) تولید کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران