ادای احترام به مدل‌های دهه 70 و 80

سوزوکی GSX-8S رونمایی شد

20 آبان 1401 12:37

سوزوکی با مدل 2022 موتورسیکلت GSX-8S عملاً به سمت بازار مدل‌های میان‌وزن می‌رود. در واقع این محصول جانشین معنوی مدل‌های معروف دهه 70 و 80 میلادی است، که با مدل‌های یاماها MT-07، کاوازاکی Z650 و آپریلیا Tuono 660 رقابت می‌کند.

سوزوکی GSX-8S جانشین معنوی مدل‌های معروف دهه 70 و 80 میلادی است.قوای محرکه سوزوکی GSX-8S شامل یک پکیج 776 سی‌سی دوقلوی موازی DOHC مایع‌خنک با چهار سوپاپ در هر سیلندر و سیستم تغذیه EFI است. یک جعبه‌دنده 6 سرعته با درایو نهایی زنجیری قدرت را منتقل می‌کند. رینگ‌های این محصول 17 اینچی با تایرهای 180.55 میلی‌متری هستند.

جلوی چشم راکب یک پنل اطلاعات تمام رنگی TFT گنجانده شده، که کلیه اطلاعات لازم را نمایش می‌دهد. این صفحه در حال حاضر به صورت تمام LED طراحی شده است.

سوزوکی GSX-8S با سه حالت سواری ارائه می‌شود. حالت A که واکنش دریچه گاز را سریع‌تر می‌کند. حالت B کمی محافظه‌کارانه رفتار می‌کند و حالت C مخصوص رانندگی در باران است. دریچه گاز سیمی، کنترل کشش سه سطحی، دستیار کمکی برای حرکت در دور موتور پایین بدون توقف پیشرانه و شیفترهای جدید ازجمله ویژگی‌های خاص سوزوکی GSX-8S جدید هستند.

سیستم تعلیق این موتور توسط KYB طراحی شده و در محور جلو با دوشاخه‌های وارونه و در محور عقب به‌صورت مونوشوک قابل تنظیم است. سوزوکی GSX-8S با وزن 202 کیلوگرمی و ارتفاع صندلی 810 میلی‌متر و حجم باک 14 لیتری ابعادی بسیار پرابهت پیدا کرده است، که حتی آن را از کلاس خودش بالاتر نشان می‌دهد.

شرکت برای خریداران سه گزینه رنگی را در نظر گرفته است. آبی Cosmic مرواریدی، سفید مرواریدی Tech و مشکی مات متالیک Sparkle.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران