• رم 2500 HD نسخه Traveller

طراحی شده توسط Chris Stapleton

معرفی رم 2500HD نسخه Traveller

20 آبان 1401 20:51

شرکت رم با همراهی یک هنرمند حوزه موسیقی به نام Chris Stapleton، نسخه­‌ای ویژه از رم 2500 Heavy Duty را با نام Traveller طراحی و معرفی کرده است.

بدنه رم 2500HD نسخه Traveller از نظر ظاهری به خودروی مورد علاقه Chris Stapleton، یعنی رم پالومینو 1979 شباهت دارد.نام این خودرو از نخستین آلبوم موسیقی ارائه شده توسط Chris Stapleton در سال 2015 به عاریت گرفته شده و از نظر ظاهری هم به خودروی مورد علاقه وی یعنی رم پالومینو 1979 شباهت دارد.

بدنه این خودرو با ترکیب رنگ‌های کرم Linen، قرمز Radar، قهوه‌­ای Bison و سفید Cashmere تزئین شده و به همین دلیل به خودروهای اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 میلادی شباهت زیادی پیدا کرده است.

رینگ‌های 18 اینچی Turbo Fin با پیچ مرکزی کروم روشن، مجسمه 3 بعدی Ram روی کاپوت و حروف با فونت مشابه خودروهای دهه 80 میلادی، از دیگر ویژگی‌های خاطره‌­انگیز در ظاهر این خودرو بشمار می­‌آید.

رم 2500 HD نسخه Traveller

کابین این رم سفارشی با قهوه‌­ای Bison تزئین شده است، درحالی‌که از روکش پارچه شطرنجی قرمز برای تزئین پشت ­سری‌ها، داخل محفظه میانی و آویز کلید استفاده شده است. بد نیست بدانید در تصویری که روی جلد آلبوم Traveller قرار دارد، لباسی از همین پارچه بر تن آقای Stapleton دیده می‌شود.

تریم چوبی Walnut Burl، طراحی بلندگوها با شباهت به گیتار، امضای Stapleton و طرح برجسته رم روی چرم، از دیگر ویژگی‌های کابین این رم سفارشی است.

رم 2500 HD نسخه Traveller

مدیرعامل رم آقای Mike Koval Jr هم از همکاری با این خواننده مشهور برای ساخت یک رم سفارشی اظهار خوشنودی کرده است. در حاشیه نمایشگاه Chris Stapleton: Since 1978 در موزه نشویل که در می 2023 برگزار می‌شود، این خودرو نیز به معرض نمایش درخواهد آمد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران