• ميتسوبيشي اکليپس کراس Black Edition

با تزئینات مشکی برای بازار ژاپن

معرفی میتسوبیشی اکلیپس کراس Black Edition

23 آبان 1401 08:00

میتسوبیشی اکلیپس کراس نخستین بار در سال 2017 وارد بازار شد. در سال 2020 بود که علاوه بر تغییر چهره، پیشرانه پلاگین-هیبرید هم برای این خودرو ارائه گردید. اکنون شرکت میتسوبیشی قصد دارد مدل اکلیپس کراس را با تجهیزات رفاهی بیشتر و البته تریم جدید Black Edition در بازار ژاپن به فروش برساند.

میتسوبیشی اکلیپس کراس Black Edition به روکش مشکی برخی قطعات شامل جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، رینگ‌ها و آینه­‌های جانبی مجهز شده است. میتسوبیشی اکلیپس کراس Black Edition مثل اوتلندر بلک ادیشن، به روکش مشکی برخی قطعات شامل جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، رینگ‌ها و آینه­‌های جانبی مجهز شده است.

در فضای داخلی این نسخه با مجموعه‌­ای از قطعات مشکی براق و نقره­‌ای تیره در داشبورد، کنسول میانی و پوشش داخلی درها مواجه هستیم. فرمان این نسخه هم با چرم روکش شده است.

اما تمامی تریم‌های میتسوبیشی اکلیپس کراس در مدل 2023 به در صندوق برقی، گرمکن صندلی‌های عقب، پورت USB در ردیف عقب و مجموعه سامانه‌های دستیار My Pilot برای مدل‌های بنزین­سوز مجهز شده است.

میتسوبیشی اکلیپس کراس Black Edition

تمامی تریم‌های میتسوبیشی اکلیپس کراس شامل P , G و M و دو مدل ویژه Black Edition و G Limited Edition در ژاپن به فروش می‌­رسد.

میتسوبیشی اکلیپس کراس همچنان با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ یا 2.4 لیتری PHEV با دو موتور برقی و مجموعه باتری 13.8 کیلووات ساعت، قابل انتخاب است.

میتسوبیشی اکلیپس کراس Black Edition

قیمت نسخه پایه و تک-دیفرانسیل میتسوبیشی اکلیپس کراس در ژاپن 18,300 دلار تعیین شده است، که تا 33,400 دلار برای نسخه Black Edition از مدل پلاگین-هیبرید 4WD افزایش می­‌یابد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران