• فولکس واگن پولو Track

جانشینی برای گل

معرفی فولکس واگن پولو Track

23 آبان 1401 14:09

پس از 42 سال حضور موفقیت‌آمیز فولکس ­واگن گل در برزیل، خودروساز آلمانی تصمیم گرفته است، که این هاچ‌بک ارزان را با محصول دیگری به نام پولو Track جایگزین نماید، خودرویی که قیمت و تجهیزات بیشتری دارد.

فولکس واگن تصمیم گرفته است، که هاچ‌بک ارزان گل را با محصول دیگری به نام پولو Track در برزیل جایگزین نماید، خودرویی که قیمت و تجهیزات بیشتری دارد.فولکس ­واگن نزدیک به دو سال پیش از تغییر در محصولات اقتصادی خود خبر داد و ظاهراً از سال 2020 هم طراحی پولو Track را آغاز کرده، که اکنون به بار نشسته است.

فولکس ­واگن پولو Track همچون نسل جدید پولو براساس پلتفرم MQB-A0 شکل گرفته است. ابعاد بدنه فولکس ­واگن پولو Track در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.07، 1.75، 1.47 و 2.56 متر اعلام شده، که در عرض و فاصله محوری، با پولو برابر است.

از نظر ظاهری هم تفاوت زیادی بین فولکس ­واگن پولو Track و نسخه استاندارد پولو وجود ندارد و اختلاف به چند مورد شامل طراحی جدید سپر جلو با طرح لانه زنبوری ورودی هوا و جلوپنجره، گرافیک متفاوت چراغ‌های جلو، زمینه تیره چراغ‌های عقب بدون فناوری LED، لوگوی Track روی در صندوق و رنگ مشکی محل نصب پلاک محدود شده است.

فولکس واگن پولو Track

در فضای کابین فولکس ­واگن پولو Track هم شاهد طرحی مشابه با پولو هستیم، با این تفاوت که از پارچه خاکستری با دوخت نارنجی برای روکش صندلی‌ها استفاده شده و فهرست تجهیزات رفاهی هم موارد بسیار کمتری را شامل می­‌شود، از جمله نمایشگر کوچک تک ­رنگ که هویت اقتصادی این خودرو را به نمایش می­‌گذارد.

فولکس­ واگن پولو Track به صورت استاندارد به 4 کیسه هوا، سیستم پایداری، دستیار حرکت در سربالایی، قفل دیفرانسیل الکترونیکی، بالابر برقی شیشه­‌های جلو، تهویه مطبوع، فرمان برقی، قفل مرکزی و رینگ‌های 15 اینچی مجهز شده است. با پرداخت مبلغ بیشتر می‌­توان فرمان چند حالته، کامپیوتر سفری، چند خروجی USB و آنتن سقفی را نیز سفارش داد.

فولکس واگن پولو Track

پولو Track به اقتصادی‌­ترین پیشرانه موجود در گروه فولکس ­واگن مجهز شده است، یعنی یک لیتری MPI flex سه سیلندر که 84 اسب­‌بخار قدرت و 101 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 5 سرعته دستی انتقال می­‌دهد.

تولید فولکس ­واگن پولو Track مدل 2023 از ماه ژانویه آغاز خواهد شد، ولی ثبت نام با قیمت 79,990 رئال برزیل یا 15,100 دلار آغاز شده است. سری اول این خودرو، پکیج سفارشی را به صورت رایگان به همراه دارد. باید توجه داشت که رقبای اصلی پولو Track یعنی فیات آرگو و هیوندای HB20 به ترتیب با قیمت 14,300 و 14,700 دلار در برزیل به فروش می­‌رسند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران