• ساخت صندلي اداري توسط فولکس واگن

مجهز به موتور برقی با قابلیت پیمایش 12 کیلومتر

معرفی عجیب‌ترین صندلی اداری دنیا توسط فولکس

24 آبان 1401 08:30

گروه فولکس‌ واگن در کشور نروژ، یک صندلی اداری بسیار جالب و متفاوت را طراحی کرده‌اند. گرم‌کن، موتور برقی، استریو و دوربین، تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های این صندلی منحصربه‌فرد است. احتمالا ایده این صندلی از ذهن مهندسانی تراوش شده که در زمستان‌های سخت نروژ، از وضعیت خود راضی نبوده‌اند.

این صندلی عجیب، یک موتور الکتریکی دارد که به کمک آن می‌تواند با سرعت 19 کیلومتر برساعت حرکت کند‌.این صندلی عجیب، یک موتور الکتریکی دارد که به کمک آن می‌تواند با سرعت 19 کیلومتر برساعت حرکت کند‌. چرخ‌های آلومینیومی آن 4 اینچ هستند، که توسط فرمان کنترل می‌شوند. باتری آن در حالت شارژ کامل، برد 12 کیلومتری دارد. قطعا یک کمربند ایمنی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این صندلی به معنای واقعی کلمه، یک وسیله نقلیه کامل است و ویژگی‌های متعددی دارد. چراغ‌های جلوی آن LED است و نوار نورانی آن در راهرو‌های تاریک می‌درخشد. این صندلی یک بوق جالب دارد که به همکارانتان هشدار می‌دهد در راه هستید. علاوه بر آن، می‌توانید از سیستم صوتی و چراغ‌های چشمک‌زن صندلی استفاده کنید. این صندلی می‌تواند اشیای مختلف از اتاق کار را با خود بکشد و حمل کند؛ در واقع توانایی یدک‌کشی دارد.

صندلی اداری فولکس واگن

یک سیستم اطلاعات و سرگرمی وجود دارد، که تمامی اطلاعات اطراف صندلی را مهیا می‌کند. سنسورهای 360 درجه و دوربین دید عقب برای این صندلی در نظر گرفته شده است.

توجه داشته باشید که این صندلی برای فروش ساخته نشده و یک نمونه تک‌ساخت برای استفاده در تبلیغات محصولات تجاری فولکس‌ واگن است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران