• فيلم سينمايي گرن توريسمو

فیلمی جذاب از سونی برای عشق ماشین‌ها

بازی گرن توریسمو تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود

25 آبان 1401 08:40

شرکت سونی در حال مناسب‌سازی بازی‌های ویدیویی ریس (racing) خود برای یک نمایش بزرگ است. تولید این فیلم اواخر ماه سپتامبر آغاز شد و یک پست جدید در اکانت توییتر سونی و گرن‌توریسمو قرار گرفته که نشان می‌دهد در تاریخ 11 آگوست 2023 نمایش داده می‌شود.

داستان فیلم حول یک گیمر جوان است که پس از برنده شدن در مسابقات نیسان، به یک راننده حرفه‌ای تبدیل می‌شود.در این پست، یک عکس منتشر شد که متاسفانه اطلاعات زیادی را درباره فیلم مشخص نمی‌کند. در این عکس روی یک کلاکت فوکوس شده و پشت آن حداقل چهار نیسان جی‌تی‌آر قرار گرفته‌اند. نیسان جی‌تی‌آر‌ها تار شده‌اند؛ اما به‌ نظر می‌رسد که ظاهر مسابقه‌ای دارند؛ زیرا داستان فیلم حول یک گیمر جوان است که پس از برنده شدن در مسابقات نیسان، به یک راننده حرفه‌ای تبدیل می‌شود.

این فیلم شبیه به آکادمی GT سونی است که به بازیکنان گرن‌توریسمو کمک می‌کند تا مهارت‌های خود در بازی‌های ویدیویی را به دنیای واقعی بیاورند و نشان دهند.

این آکادمی، بازیکنان را برای تبدیل شدن به راننده حرفه‌ای، تمرین و آموزش می‌داد و منجر به ایجاد برندگان واقعی می‌شد.از جمله Lucas Ordóñez که در مسابقه 24 ساعته لمانز به جایگاه ویژه رسید.

شخصیت‌ها و بازیگران این فیلم عبارتند از  David Harbour، با سابقه بازی در Stranger Things که نقش مربی کودکان را دارد. Orlando Bloom و Darren Barnet نیز در این فیلم، به کارگردانی Neill Blomkamp، بازی خواهند کرد. این کارگردان و نویسنده، بیش‌تر به خاطر آثار علمی_تخیلی‌اش، مانند District 9، Elysium و Chappie شناخته می‌شود. Kazunori Yamauchi، خالق اثر گرن‌توریسمو است و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند. Jason Hall  و  Zach Baylin (از آثار آن‌ها American Sniper و King Richard) فیلمنامه را نوشته‌اند.

دیوید هاربر در مصاحبه Collider این هفته گفت که نمی‌تواند منتظر پخش این فیلم بماند.

بازی ویدیویی گرن‌توریسمو، از سال 1997 برای کنسول بازی پلی‌استیشن معرفی شد. گرن‌توریسمو 7 اوایل سال جاری برای پلی‌استیشن 4 و 5 معرفی شد و بیش از 400 مدل ماشین را در اختیار بازیکنان قرار داد.

فیلم Uncharted اوایل سال جاری منتشر شد، علاوه براین سونی در حال توسعه و کار بر روی سریال تلویزیونی Twisted Metal است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : مریم سادات نوری

دیدگاه کاربران