• لکسوس RX نسخه Black Panther

با الهام از فیلم Black Panther: Wakanda Forever

معرفی نسخه‌ای خاص از لکسوس RX

25 آبان 1401 13:50

یک ابرقهرمان باید خودرو به روز و مناسب سوار شود. به همین خاطر شرکت لکسوس و آدیداس با یکدیگر‌ همکاری کرده‌اند تا یک RX 500h FSport خاص و ویژه را با الهام از فیلم Black Panther: Wakanda Forever بسازند. یک تیشرت لیمیتد‌ادیشن نیز همراه آن وجود دارد.

آدیداس و لکسوس، این نسخه خاص از مدل RX را با الهام از فیلم Black Panther: Wakanda Forever ساخته‌اند.در ساخت این محصول، دانشکده طراحی آدیداس و مرکز طراحی لکسوس مشارکت کرده‌اند. این کار از زیرمجموعه کالکشن Wakanda Forever آدیداس است.

رنگ بدنه این لکسوس ترکیبی از بنفش و سیاه است. در واقع نوارهای بنفش بر روی پس‌زمینه‌ای سیاه اعمال شده است. بالای کاپوت و در قسمت پایین شیشه، قسمت‌هایی طلایی رنگ و الماسی شکل ایجاد شده‌ است که به پنجه‌های بلک پنتر اشاره دارد.

تریم طلایی متالیک در قسمت پایین بدنه، دستگیره‌های در و دور پنجره‌ها، دیده می‌شود. یک نشان Vibe-Branium در قسمت عقب وجود دارد.

لکسوس RX نسخه Black Panther

مواد به کار رفته در کابین خودرو کاملاً تغییر کرده‌اند. چاپ طلایی‌رنگ روی قسمت‌هایی مانند صندلی، پنل درها و فرمان دیده می‌شود. تکیه‌گاه صندلی‌ها از فیبرکربن سه‌بعدی تشکیل شده، که مواد آن مشابه مواد به کار رفته در زیره کفش‌های 4DFWD آدیداس است.

کنسول مرکزی از چوب‌های برش‌خورده با لیزر تشکیل شده است و تریم طلایی دارد. روی نمایشگر اطلاعات و سرگرمی، کلمه لکسوس با الفبای Wakandan دیده می‌شود.

روی تیشرتی که با این لکسوس ویژه هماهنگ شده، عبارت Educate a Woman, Educate a Nation (آموزش یک زن، آموزش یک ملت است) در Wakandan دیده می‌شود‌. در پشت تیشرت، نماد Vibranium در جدول تناوبی دیده می‌شود و ترکیب رنگ بنفش، سیاه و طلایی دارد.

لکسوس RX نسخه Black Panther

لکسوس RX 500h FSport از پیشرانه هیبریدی 2.4 لیتری نیرو می‌گیرد، که خروجی آن به 366 اسب‌بخار قدرت و 551 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این خودرو در 5.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن 209 کیلومتر برساعت است. شروع قیمت برای مدل‌های سال 2023، برابر 62,750 دلار است. لکسوس برای مدل سال 2023، نسخه RX 450h پلاگین‌هیبرید را نیز ارائه می‌دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران