• مورگان سوپر 3 نسخه Orlebar Brown

در همکاری با برند Orlebar Brown

معرفی نسخه‌ای خاص از مورگان سوپر 3

4 آذر 1401 12:19

مورگان در ماه فوریه، خودرو سه‌چرخ سوپر 3 جدید خود را عرضه کرد. این خودروی سه‌چرخ، قابل سفارشی‌سازی‌ترین محصول این خودروساز، تا به امروز است.

مورگان با برند لباس شنا Orlebar Brown همکاری کرده و یک دستگاه سوپر 3 را شخصی‌سازی کرده است.اکنون مورگان با برند لباس شنا Orlebar Brown همکاری کرده و یک دستگاه سوپر 3 را شخصی‌سازی کرده است. این همکاری سبب شده تا یک دستگاه سوپر 3 سفارشی با رنگ بژ پاستلی ساخته شود. حک شدن نام برند Orlebar Brown روی بدنه خارجی خودرو و جای مخصوص قرار دادن وسایل و چمدان از ویژگی‌های ظاهری این محصول ویژه است.

برای فضای داخلی آن، پارچه‌های رنگ شنی Khaki در نظر گرفته شده و عناصر قرمز رنگ خودنمایی می‌کنند. همین پارچه در قسمت سقف متحرک نیز به کار رفته است. تیم پروژه‌های سفارشی مورگان، سقف متحرک سوپر 3 را به صورت یک سایبان طراحی کرده‌ است و پایه‌های مخصوص دارد.

مورگان سوپر 3 نسخه Orlebar Brown

داخل کابین سیم‌های محافظ بانجی قرمز رنگ هستند؛ اما آمپرهای صفحه کیلومتر رنگ بژ پاستلی دارند. سایر ویژگی‌های کابین، حک شدن نام برند Orlebar Brown و اهرم تعویض دنده متناسب با رنگ بدنه خودرو هستند.

مورگان سوپر 3 جدید را از همان ابتدا با پلتفرم آلومینیومی ساخت.  نیروی موردنیاز آن از طریق پیشرانه سه سیلندر تنفس طبیعی فورد تامین می‌شود. این پیشرانه به گیربکس پنج سرعته مزدا MX-5 متصل است. البته مورگان این گیربکس را اصلاح کرده است.

مورگان سوپر 3 نسخه Orlebar Brown

خروجی پیشرانه به 118 اسب‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. ادعا شده که این خودرو در مدت زمان 7 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن برابر 209 کیلومتر برساعت است. دکمه استارت و استاپ موتور یکی از معدود قطعاتی است، که به سوپر 3 جدید اضافه شده.

این نسخه ویژه طی 12 ماه آینده در برخی از مناطق اروپا رونمایی خواهد شد. مورگان سوپر 3 در حال حاضر در اروپا، آمریکا و بریتانیا در دسترس است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران