• لکسوس RX با قطعات TRD

برای آن‌ها که خودرویی اسپرت‌تر می‌خواهند

ارتقای لکسوس RX با قطعات TRD

4 آذر 1401 18:34

گفته می‌شود لکسوس RX جدید ممکن است با تریم F Sport Performance ارائه شود؛ اما با این حال همیشه برای بهبود بیشتر جایی وجود دارد. برای افرادی که از نظر ظاهری به دنبال جذابیت بیشتری هستند، بخش TRD تویوتا طیف گسترده‌ای از قطعات ویرایش F Sport را برای این شاسی‌بلند ارائه می‌دهد. البته خبر بد این است که لکسوس فوق فعلاً برای مشتریان ژاپنی عرضه خواهد شد.

لکسوس می‌گوید این خودرو با کیت بدنه جدید حدود 5500 دلار گران‌تر از ویرایش پایه است.در نمای جلو شاهد نصب یک کیت جدید آیرودینامیک هستیم، که اصلاحاتی را در هواکش‌ها ایجاد کرده است. حالا خطوط روی سپر نسبت به ویرایش استاندارد، پیچیده‌تر شده است. سپرهایی که درست مانند رکاب‌ها حالا کمی ضخیم‌تر به نظر می‌آیند. آن‌طور که مشخص است این شاسی‌بلند ژاپنی بدون تغییر در سیستم تعلیق و ارتفاع از سطح زمین ظاهر شده است.

اگرچه تغییراتی در ساختار اصلی سیستم تعلیق ایجاد نشده ولی اضافه شده فنربندی جدید باعث شده تا لرزش این خودرو کمتر و در عین حال راحتی آن افزایش پیدا کند.

لکسوس RX با قطعات TRD

بخش TRD دو طرح مختلف را برای رینگ‌ها آلیاژی این خودرو در نظر گرفته که با سایز 20 و 21 اینچی از سوی مشتریان قابل انتخاب هستند. لکسوس قاب آینه‌ها را هم کمی آیرودینامیک‌تر طراحی کرده است.

در قسمت پشتی یک دیفیوزر برجسته و لوله‌های اگزوز چهارتایی به چشم می‌خورند. با اندکی دقت می‌توان یک بال عقب را نیز در این بخش مشاهده کرد.

بادی‌کیت جدید در رنگ‌های سفید Gunmetal و یا مشکی مات ارائه می‌شوند.

لکسوس RX با قطعات TRD

همانطور که پیش‌بینی می‌شد TRD تغییراتی در پیشرانه این خودرو اعمال نکرد و هم‌چنان می‌توان آن را با 367 اسب‌بخار خریداری کرد.

لکسوس می‌گوید این خودرو با کیت بدنه جدید حدود 5500 دلار گران‌تر از ویرایش پایه است. البته رینگ‌های 21 اینچی این خودرو به تنهایی 7100 دلار ارزش دارند، که شامل تایرهای میشلین پایلوت اسپرت 4 می‌شوند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران