• ميتسوبيشي ميراژ رالي‌آرت 2022
  • ميتسوبيشي ميراژ رالي‌آرت 2022
  • ميتسوبيشي ميراژ رالي‌آرت 2022
  • ميتسوبيشي ميراژ رالي‌آرت 2022

نسخه‌ای اسپرت از هاچ‌بک اقتصادی

معرفی میتسوبیشی میراژ رالی‌آرت 2022

4 آذر 1401 19:12

به نظر می‌­رسد که میتسوبیشی میراژ در بازار تایلند با استقبال نسبتاً خوبی مواجه باشد. احتمالاً به همین علت بوده که نسخه رالی‌آرت از هاچ‌بک اقتصادی نیز در این کشور معرفی شده است.

نخستین عامل ایجاد تمایز میان این نسخه با مدل استاندارد، نقوش گرافیکی قرمز-خاکستری-سیاه در بخش جانبی بدنه است.میتسوبیشی میراژ رالی‌آرت 2022 براساس جدیدترین نسخه از این خودرو شکل گرفته که با جلوپنجره Dynamic Shield در سال 2019 رونمایی شد.

نخستین عامل ایجاد تمایز میان این نسخه با مدل استاندارد، نقوش گرافیکی قرمز-خاکستری-سیاه در بخش جانبی بدنه است. سقف را نیز می­‌توان به رنگ مشکی سفارش داد. نوارهای قرمز جلوپنجره، نشان‌های Ralliart، لبه گلگیرهای مشکی ، آینه‌­های جانبی و باله عقب به رنگ مشکی و گل­ پخش‌کن‌های قرمز با نشان Ralliart به رنگ سفید، از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

برخلاف انتظار، ابعاد رینگ‌ها و تایرها تغییری نکرده است، اما رینگ‌های مشکی براق، با نسخه استاندارد تفاوت دارد.

میتسوبیشی میراژ رالی‌آرت 2022

در فضای کابین میتسوبیشی میراژ رالی‌آرت 2022 با روکش پارچه‌­ای قرمز و مشکی برای صندلی‌ها و پوشش داخلی درها، دوخت قرمز، کفپوش‌های Ralliart و تریم قطعات مشکی براق و فیبرکربن مصنوعی مواجه هستیم.

میتسوبیشی میراژ رالی‌آرت 2022 از نظر فنی تفاوتی با مدل استاندارد ندارد، بنابراین در زیر کاپوت این مدل هم پیشرانه 3 سیلندر 1.2 لیتری با 77 اسب‌بخار قدرت و 100 نیوتن‌متر گشتاور نصب شده، که همچون سایر خودروهای موجود در تایلند، با سوخت ترکیبی با متانول E20 سازگار شده است.

نیروی پیشرانه در این خودرو از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می­شود.

میتسوبیشی میراژ رالی‌آرت 2022

با توجه به ویژگی‌های میتسوبیشی میراژ رالی آرت 2022، نمی‌­توان انتظار داشت که قیمت 15,100 دلاری آن برای بسیاری از مشتریان وسوسه‌برانگیز باشد.

گذشته از انتظاراتی که از برند میتسوبیشی و نام رالی‌آرت وجود دارد، جای خوشحالی است که همچنان این دو نام خاطره‌­انگیز را در کنار هم می‌بینیم. به تازگی نسخه رالی‌آرت از میتسوبیشی تریتون و میتسوبیشی ایکس‌پندر هم معرفی شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران