• خودروي سوپر اسپرت زنوو TSR GT
  • خودروي سوپر اسپرت زنوو TSR GT
  • خودروي سوپر اسپرت زنوو TSR GT

ارتقای سوپراسپرت دانمارکی

معرفی زنوو TSR-GT

6 آذر 1401 19:58

شرکت خودروسازی زنوو (Zenvo Automotive) چند سال پیش و با معرفی TSR-S، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. اکنون نسخه بروزرسانی شده از آن مدل با نام TSR-GT توسط خودروساز اهل دانمارک رونمایی شده است، که به لطف برخی تغییرات، اکنون می­‌تواند به سرعت بالاتری دست یابد.

زنوو TSR-GT به پیشرانه 8 سیلندر 5.8 لیتری توئین سوپرشارژ مجهز شده است، که با افزایش 183 واحدی نیرو، حالا 1360 اسب­‌بخار قدرت تولید می­‌کند.علاوه بر بهبود آیرودینامیک بدنه به علت نصب باله عقب و کاور رینگ‌ها، قدرت زنوو TSR-GT نیز افزایش یافته است، چرا که این خودرو اکنون به پیشرانه 8 سیلندر 5.8 لیتری توئین سوپرشارژ مجهز شده است، که با افزایش 183 واحدی نیرو، حالا 1360 اسب­‌بخار قدرت تولید می­‌کند. این پیشرانه با سوخت E85 سازگار شده است.

افزایش قدرت در کنار تغییر ضرایب جعبه‌دنده، امکان دستیابی به حداکثر سرعت 424 کیلومتر برساعت را فراهم می‌کند، درحالی‌که TSR-S می‌توانست تا 325 کیلومتر برساعت سرعت بگیرد.

از آنجا که زنوو TSR-GT در مقام یک خودروی گرندتورر طراحی شده، در کابین آن شاهد استفاده وسیع از فیبرکربن هستیم. امکان سفارش چند نوع چرم و کفپوش جدید با لبه چرمی و قابلیت کاهش سروصدا، از دیگر ویژگی‌های این بخش به‌شمار می‌­آید.

خودروی سوپر اسپرت زنوو TSR GT

زنوو قصد دارد تنها سه دستگاه از TSR-GT را تولید کند، که البته همگی آن‌ها نیز با قیمت نامشخص به فروش رسیده است. زنوو از سال 2016 به تولید TSR مشغول شده است و غیر از TS1 GT، نسخه TSR-S از این خودرو را نیز عرضه کرده و البته فعلاً به تولید آن ادامه خواهد داد.

این شرکت قصد دارد یک محصول جدید مجهز به پیشرانه 12 سیلندر توئین توربوشارژر و یک موتور برقی را در سال 2023 رونمایی کند. براساس گمانه‌زنی‌ها، مجموع قدرت این خودرو چیزی بین 1500 تا 1800 اسب­‌بخار خواهد بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران