• فستيو ميني کوپر SE

نورافشانی با سه هزار LED

نوید شادی با فستیو مینی

6 آذر 1401 20:58

فستیو مینی (Festive Mini) برای سال 2022 باز می‌گردد. این مینی کوپر SE نورانی و رنگارنگ، به رسمی که چهار سال پیش آغاز شد، ادامه می‌دهد. این بار از چراغ‌های LED استفاده شده که درخشان‌تر هستند.

این نسخه خاص از مینی با سه هزار LED چشمک‌زن پوشیده شده و قابلیت تولید انیمیشن‌های مختلف را دارد.فستیو مینی توسط Nicholas Martin طراحی شده و کارخانه آکسفورد آن را پشتیبانی می‌کند. هدف این محصول، جمع‌آوری سرمایه برای دو موسسه خیریه است. برخلاف نسخه‌ای که سال گذشته معرفی شد، نسخه طراحی شده برای امسال با سه هزار LED چشمک‌زن پوشیده شده و قابلیت تولید انیمیشن‌های مختلف را دارد. این انیمیشن‌ها شامل پیام‌ها و الگوهای مختلف و ریتم هماهنگ با آهنگ‌هاست.

هر لامپ به صورت جداگانه با قیمت 2.5 دلار، برای حمایت مالی، در دسترس است. Martin تا جایی که ممکن باشد، خیابان‌های شهر را طی می‌کند تا شادی و جشن را بین همه پخش کند‌.

فستیو مینی به طور رسمی در تاریخ 25 نوامبر در Lexicon Bracknell روشن و فعال شد. خیریه‌هایی که برای امسال منتخب شدند، MS Trust و Duchenne UK هستند.

فستیو مینی کوپر SE

مارتین گفت که مادرش هفت سال پیش به بیماری ام‌اس مبتلا شده و خیریه MS Trust نقش مهمی در حمایت و مقابله او با بیماری‌اش داشته است. وی همچنین گفت که در سال 2019 از او درخواست شده تا از فستیو مینی برای غافلگیر و خوشحال کردن یک پسر جوان مبتلا به دیستروفی ماهیچه‌ای دوشن (بیماری ژنتیکی که سبب تحلیل ماهیچه‌ها می‌شود) به نام Marcus Rooks استفاده کند. مارتین گفت که دیدن لبخند و خوشحالی آن پسر، حس ویژه‌ای را به او منتقل کرده و فهمیده که فستیو مینی واقعا تاثیرگذار است.

اکنون مخاطبان می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی فستیو مینی، کمک مالی کنند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران