• فراري ويژن گرن توريسمو
  • فراري ويژن گرن توريسمو
  • فراري ويژن گرن توريسمو
  • فراري ويژن گرن توريسمو
  • فراري ويژن گرن توريسمو
  • فراري ويژن گرن توريسمو
  • فراري ويژن گرن توريسمو
  • فراري ويژن گرن توريسمو
  • فراري ويژن گرن توريسمو

تجربه سواری با فراری در بازی ویدیویی

معرفی فراری ویژن گرن توریسمو

7 آذر 1401 15:29

شرکت فراری با معرفی ویژن گرن توریسمو، به سایر برندهای حاضر در این بازی مشهور پیوسته است.

فراری ویژن گرن توریسمو از 23 دسامبر وارد بازی گرن توریسمو 7 خواهد شد. یک نمونه اندازه واقعی از فراری ویژن گرن توریسمو هم تا مارس 2023 در موزه این شرکت در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.فرم ظاهری فراری ویژن گرن توریسمو به خودروهای مسابقه­‌ای این برند در دهه‌­های 60 و 70 میلادی شباهت دارد، مخصوصاً دو مدل 330P3 و 512S. این خودروی تک ­نفره، به شماره 75 روی درهای جانبی مزین شده تا هفتاد و پنج سالگی نخستین خودروی مسابقه‌­ای فراری یعنی 125S مدل 1947 را یادآوری کند.

فراری ویژن گرن توریسمو در نمای عقب یعنی باله و دیفیوزر به یکی از جدیدترین محصولات این شرکت یعنی فراری 499P هم شباهت دارد. وجود دریچه هوا در گلگیرهای برآمده که هوا را در دو سوی کابین به جریان می‌اندازد، یکی از ویژگی‌های هوشمندانه در طراحی این خودروست.

قوای حرکتی فراری ویژن گرن توریسمو از پیشرانه 3 لیتری توئین توربو تامین شده، که در مدل‌های فراری 296GTB، فراری 296GT3 و 499P نیز نصب شده است.

از آنجا که این خودروی مجازی هیچ الزامی به رعایت قوانین آلایندگی نداشته، اکنون 1030 اسب­‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد، که از طریق گیربکس 8 سرعته دوکلاچه برگرفته از خودروهای فرمول یک، به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

البته سه موتور برقی که در محور عقب و جلو نصب شده است، هم به یاری پیشرانه درون‌سوز آمده و 326 اسب­‌بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور اضافه را تقدیم فراری ویژن گرن توریسمو می­‌کنند.

وزن 1250 کیلوگرمی فراری ویژن گرن توریسمو به نسبت 43.5 به 56.5 درصد روی محورهای جلو و عقب تقسیم شده است.

فراری تخمین زده که ویژن گرن توریسمو می­‌تواند ظرف کمتر از دو ثانیه به سرعت صد و در کمتر از 5 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر برساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو هم 350 کیلومتر برساعت اعلام شده است، ضمن­ این‌که فراری اعتقاد دارد ویژن گرن توریسمو در صورت حضور در پیست فیورانو، می‌­تواند مسیر آن را در مدت یک دقیقه و 10 ثانیه طی کند.

آن طور که در سایت motor1.com آمده است، فراری ویژن گرن توریسمو در جریان رویداد Ferrari VGT در مونته‌کارلو معرفی شده و از 23 دسامبر وارد بازی گرن توریسمو 7 خواهد شد. البته ظاهرا مسابقه­‌ای برگزار شده که برنده آن می­‌تواند 8 روز زودتر از سایرین یعنی از 15 دسامبر به ویژن گرن‌توریسمو دسترسی پیدا کند. یک نمونه اندازه واقعی از فراری ویژن گرن توریسمو هم تا مارس 2023 در موزه این شرکت در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران