• پورشه کاين نسل اول آفرود
  • پورشه کاين نسل اول آفرود
  • پورشه کاين نسل اول آفرود

به مناسبت جشن 20 سالگی اولین شاسی‌بلند شرکت

ارتقای قابلیت‌های آفرود نسل اول پورشه کاین

8 آذر 1401 09:37

نسل اول پورشه کاین امسال 20 ساله می‌شود و این خودروساز قبلاً چندین بار جشن تولد کاین را جشن گرفته است. به همین مناسبت نمایندگی پورشه در آفریقا FZE و خاورمیانه یک پروژه بسیار ویژه را تدارک دیده است.

نمایندگان پورشه وظیفه داشتند تا نسل اول کاین را بازسازی کنند و قابلیت‌های آفرودی آن را با کمک لوازم جانبی از پورشه کلاسیک، برجسته و نمایان کنند. این بخش، دو واردکننده خود در امارات متحده عربی را موظف کرده تا تعدادی از خودروهای نسل اول کاین را برای استفاده آفرودی، بازسازی و سفارشی‌سازی کند. هدف نهایی این اقدام، آماده‌سازی آن‌ها برای جشن آخر هفته پورشه بوده است.

بهترین چیز درباره این خودروهای بازسازی شده این است که برای نگهداری در گاراژها نیستند؛ در واقع این خودروها قبلاً توسط نماینده‌های رسانه‌ها در منطقه صحرایی کوهستانی Hatta (نزدیک دوبی) تست شده‌اند. در طی رویداد پورشه، هشت دستگاه در اختیار مهمانان قرار گرفت تا در کنار کارشناسان رانندگی،‌ مسیرهای آفرودی را پیمایش کنند.

یکی از نمایندگی‌های پورشه در خاورمیانه، Darren Abel، گفت که آن‌ها وظیفه داشته‌اند تا نسل اول کاین را بازسازی کنند و قابلیت‌های آفرودی آن را با کمک لوازم جانبی از پورشه کلاسیک، برجسته و نمایان کنند.

پورشه کاین نسل اول آفرود

سخت‌ترین بخش این اقدام بازسازی، یافتن خودرویی با قابلیت برطرف کردن نیاز‌ها و الزامات پورشه بوده است. کاین‌ها در شرایط خوب و مناسب و فرم استاندارد از جاهای مختلف پیدا و انتخاب شدند. آن‌ها قبل از شروع بازسازی، تاییدیه پورشه را دریافت کردند.

هر کاین، زمان و کار زیادی را برای بازسازی می‌طلبد؛ زیرا هرکدام از آن‌ها بین 17 تا 20 سال سن دارند. پس از بازسازی و تجهیز کامل آن‌ها، مشتریانی که مایل باشند، می‌توانند برای خرید آن‌ها اقدام کنند. پورشه معتقد است که این پروژه، علاقه به نسل اول کاین را افزایش می‌دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران