نسخه پرچمدار با پیشرانه دیزلی

معرفی فورد رنجر پلاتینوم

9 آذر 1401 12:01

درحالی‌که فروش نسل جدید فورد رنجر از مدتی پیش در اروپا و مناطق دیگر جهان آغاز شده است، مشتریان آمریکایی برای خرید این خودرو باید تا سال جدید میلادی صبر کنند.

فورد رنجر پلاتینوم به پیشرانه 6 سیلندر توربو دیزل با 247 اسب­‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است.فورد رنجر در حال حاضر در تریم‌های رپتور، وایلد ترک، لیمیتد، XL و XLT در اروپا به فروش می­‌رسد، تا متنوع‌­ترین نسل این خودرو به علاقمندان ارائه شود، اما برند آمریکایی تصمیم گرفته با معرفی تریم پلاتینوم به عنوان نسخه پرچمدار، تنوع فورد رنجر را بازهم افزایش دهد.

فورد رنجر پلاتینوم به پیشرانه 6 سیلندر توربو دیزل با 247 اسب­‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که نیروی خود را از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و سامانه چهارچرخ محرک دائم، به تمام چرخ‌ها ارسال می‌­کند.

در فورد رنجر پلاتینوم، مهندسی انتقال قدرت مورد بازنگری قرار گرفته است، تا لرزش و سروصدا کاهش یابد.

چهره فورد رنجر پلاتینوم به واسطه رینگ‌های 20 اینچی، طرح جلوپنجره و دیلایت، چراغ‌های LED جلو با چیدمان ماتریسی، در صندوق برقی و شیشه‌های دودی، از سایر تریم‌های این خودرو متمایز شده است.

در فضای کابین فورد رنجر پلاتینوم هم با روکش چرم، تنظیم برقی ده‌گانه صندلی‌ها با گرمکن و تهویه و نورپردازی داخلی جدید مواجه هستیم.

فورد رنجر پلاتینوم به مجموعه سامانه دستیار راننده پیشرفته هم مجهز شده، که البته در تریم‌های دیگر این خودرو نیز موجود است و مواردی شامل دستیار پارک فعال، هشدار نقطه کور، هشدار تعویض خط و دوربین 360 درجه را به همراه دارد.

آن طور که در سایت motor1.com آمده، فروش فورد رنجر پلاتینوم در اروپا آغاز شده است، ولی تحویل خودرو به مشتریان از بهار 2023 شروع می­‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران