• رنگ‌هاي هيجان‌انگيز براي رولزرويس کالينان

معرفی نسخه‌های Re-Belle و Fu‑Shion

رنگ‌های هیجان‌انگیز برای رولزرویس کالینان

12 آذر 1401 18:38

در جریان جشنواره هنری Art Basel که در شهر میامی ایالت فلوریدا برگزار می‌شود، چند نمونه از رولزرویس کالینان با رنگ‌های شاد هم خودنمایی می‌کند. براساس اعلام رولزرویس، این خودرو در دو رده Re-Belle و Fu‑Shion عرضه شده است.

رولزرویس کالینان را با رنگ‌های سبز لیمویی، بنفش Wildberry، سبز ارتشی و زرد Forge می‌توان سفارش داد.رولزرویس کالینان در مجموعه Re-Belle با رنگ‌های سبز لیمویی، خاکستری Gunmetal، بنفش Wildberry و سفید قطبی همراه شده است. کابین این سری هم با تریم سبز لیمویی یا صورتی Peony به همراه روکش چرم سفید قطبی یا خاکستری کشمیر تزئین شده است، ضمن ­این‌که بخشی از داشبورد با پارچه دستبافت روکش شده است، که تنها 0.45 میلی‌متر ضخامت دارد.

اما رولزرویس کالینان سری Fu‑Shion را می­‌توان در رنگ‌های سبز ارتشی، خاکستری Burnout، زرد Forge یا خاکستری Tempest سفارش داد.

رنگ‌های هیجان‌انگیز برای رولزرویس کالینان

مشتریان این مدل هم برای تزئین فضای کابین، چندین گزینه در اختیار دارند. مثلاً می­‌توان رنگ بدنه سبز ارتشی را همراه با چرم آبی Navy و تریم قرمز Mandarin سفارش داد و یا روکش چرم خاکستری کشمیر و تریم زرد Forge را برای خودروی به رنگ سفید قطبی انتخاب کرد.

در هر دو سری رولزرویس کالینان، پوشش داخلی در صندوق هم به ستارگان استارلایت مزین شده است، که قبلاً تنها در سقف محصولات رولزرویس مشاهده کرده‌­ایم. برای ساخت و نصب 192 عنصر نورانی در روکش چرم، بیش از 22 ساعت زمان صرف می­‌شود.

رنگ‌های هیجان‌انگیز برای رولزرویس کالینان

تریم چوب پیانویی داشبورد در سری Re-Belle به رنگ خاکستری کشمیر و در Fu-Shion به رنگ آبی Navy خواهد بود.

کیف مسافرتی با رنگ مشابه روکش داخلی را نیز می‌­توان به صورت مجموعه پنج تایی یا تکی سفارش داد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران