• تصاوير جاسوسي پورشه 718 باکستر برقي
  • تصاوير جاسوسي پورشه 718 باکستر برقي
  • تصاوير جاسوسي پورشه 718 باکستر برقي

عرضه در سال 2024

انتشار تصاویر جاسوسی پورشه 718 باکستر برقی

17 آذر 1401 15:33

حدود دو سال تا اولین عرضه پورشه اسپرت تمام برقی باقی مانده است‌. 718 باکستر و 718 کیمن در نسل بعدی خود کاملاً برقی خواهند شد. پورشه در حال حاضر روی این مدل‌ها کار می‌کند.

باکستر الکتریکی اواخر سال 2024 وارد خط تولید می‌شود. انتظار نمی‌رود که این محصول تا پایان سال 2023 و یا اوایل 2024 رونمایی و معرفی شود. اکنون تعدادی از عکس‌های مدل رودستر، هنگام آزمایش آن در جاده‌های آلمان، به صورت جاسوسی منتشر شده است. البته این اولین بار نیست که عکس‌های باکستر برقی لو رفته است؛ اما این بار عکس‌ها کمی متفاوت هستند. بدنه خودرو کاملاً استتار شده و نمی‌توان طراحی آن را قضاوت کرد. یک خروجی اگزوز در قسمت مرکزی بخش عقب دیده می‌شود. توجه داشته باشید که این خودرو کاملاً برقی بوده و خروجی اگزوز فیک است.

می‌توان در نظر داشت که یک باتری و حداقل یک موتور برقی در این خودرو وجود دارد. البته مشخصات دقیق آن معلوم نیست.

پورشه قبلاً کانسپت Mission R را ارائه داده که در واقع پیش‌نمایشی از باکستر برقی است. این کانسپت دو موتور با خروجی کلی 1073 اسب‌بخار قدرت دارد. لازم به ذکر است که نسخه تولیدی قطعا با چنین قدرتی عرضه نخواهد شد؛ اما احتمالا تریم‌های مختلفی با قدرت‌های متنوع و تمام چرخ محرک و یا دیفرانسیل عقب، تولید می‌شود. اگر چنین چیزی محقق شود، باکستر برقی اولین مدل در طول حیاتش خواهد بود که سیستم تمام چرخ محرک دارد.

تصاویر جاسوسی پورشه 718 باکستر برقی

پلتفرم پورشه باکستر و کیمن، با پورشه ماکان برقی یکسان است. این پلتفرم برقی به خودروساز اجازه می‌دهد تا پکیج باتری را تا حد امکان بین دو محور جای دهد. این ترکیب بسیار مشابه نسخه احتراقی باکستر است.

باکستر برقی اواخر سال 2024 وارد خط تولید می‌شود. انتظار نمی‌رود که این محصول تا پایان سال 2023 و یا اوایل 2024 رونمایی و معرفی شود. فروش آن نیز احتمالا در سال 2025 آغاز خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران