• هوندا NVan برقي

قیمت پایه 7300 دلار!

معرفی هوندا N-Van برقی

17 آذر 1401 16:28

هوندا N-Van، خودرویی تجاری در کلاس kei است، که در سال 2018 معرفی شد. از زمان معرفی این محصول، به موارد متعددی همچون کمپر و یا حتی تپه‌نورد تبدیل شده است و حالا نوبت نسخه الکتریکی ون هونداست که از بهار سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

هوندا قیمت 7300 دلاری را برای ون برقی N-Van در نظر گرفته که معادل ارزان‌ترین وسیله نقلیه با موتور احتراقی محسوب می‌شود. هوندا N-Van الکتریکی در روز 7 دسامبر 2022 در ژاپن معرفی شد. هوندا وعده داده که این ون برقی ظرفیت پیمایش 200 کیلومتری را ارائه دهد. این برد شاید زیاد به نظر نرسد؛ اما با توجه به این که خودروی کوچکی است و فضای زیادی برای باتری ندارد، عدد مناسبی محسوب می‌شود.

این محصول بسیار کوچک است و ابعاد آن به 3395/1475/1950 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری 2520 میلی‌متری دارد. ویژگی‌های این خودرو عبارتند از باتری 16 کیلووات‌ساعتی، تک دیفرانسیل و کابین با دو و یا چهار صندلی.

هوندا می‌گوید که این ون برقی ریزجثه، به اندازه کافی برای استفاده تجاری و شخصی همه‌کاره است. این خودروساز به عنوان نمونه، صندلی سرنشین‌های ون نسخه بنزینی را تا کرده تا حداکثر فضای بار را نشان دهد.

هوندا NVan برقی

خبر خوب درباره ون برقی N-Van، قیمت آن است. هوندا قیمت 7300 دلاری را برای این محصول در نظر گرفته که معادل ارزان‌ترین وسیله نقلیه با موتور احتراقی محسوب می‌شود. خودروهای الکتریکی‌ای که جدیدا معرفی شده‌اند، مانند نیسان ساکورا و میتسوبیشی eK X، حدود 14 هزار دلار قیمت  و میتسوبیشی Minicab MiEV در ژاپن حدود 17700 دلار قیمت دارد.

لازم به ذکر است که پیشرانه سه سیلندر توربوشارژ هوندا N-Van بنزینی، کم‌تر از 0.7 لیتر حجم دارد و 64 اسب‌بخار قدرت و 104 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. دو گیربکس دستی و CVT برای این ون کوچک درنظر گرفته شده است و علاوه بر آن، می‌توان محور محرک جلو و یا گزینه تمام چرخ محرک را انتخاب کرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران