• آميکو آسنا توربو دنده اي

قیمت جدید اعلام شد

بررسی پیکاپ آمیکو آسنا توربو دنده ای

12 اسفند 1402 10:04

قیمت آسنا توربو در اسفند 1402

اسفند 1402: شرکت خودروسازی ارس دیزل، قیمت جدید پیکاپ آسنا توربو دستی را با مدل 1403 اعلام کرد. قیمت پیکاپ امیکو توربو که در اواسط بهار 1403 تحویل خریداران می‌شود، معادل یک میلیاردو 840 میلیون تومان اعلام شده است.

رونمایی آسنا توربو دنده ای

آذر 1401: ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته تهران، از روز یکشنبه 27 آذرماه، فعالیتش را شروع کرده و نهایتا در روز سه‌شنبه 29 آذرماه 1401 نیز خاتمه می‌یابد. این نمایشگاه که با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر جدید راه و شهرسازی افتتاح شده، در سالن شبستان مصلای امام تهران برگزار می‌گردد. شرکت خودروسازی آمیکو نیز در جریان نمایشگاه امسال، برای نخستین‌بار از پیکاپ آسنا توربو دنده‌ای رونمایی کرده است.

آمیکو در ششمین نمایشگاه حمل و نقل

آقای حمید ترکی، مدیرفروش آمیکو، خبر داده که خریداران این محصول جدید، هم‌اکنون می‌توانند با قیمت یک میلیاردو 100 میلیون تومان (بدون احتساب مالیات و ...) جهت ثبت نام این خودرو اقدام کنند. طبق برنامه‌ریزی آمیکو، تا پایان سال 1401، حداقل 400 دستگاه از این خودرو، در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

نسل جدید آسنا دنده ای با موتور توربو

آذر 1401: پیکاپ آسنا توربو با گیربکس دستی، جدیدترین محصول تجاری سبک گروه صنعتی آمیکو است که به‌زودی رونمایی خواهد شد. این خودرو اولین محصول این مجموعه در حوزه خودروهای سبک تجاری محسوب می‌شود و به‌زودی با تغییرات جدید به بازار خودرو ایران می‌آید. 

آسنا، بزرگ‌ترین پیکاپ بازار ایران، پس از دو محصول کاپرا 2 گروه بهمن و فوتون تونلند ایران‌خودرو، سومین پیکاپ چینی مونتاژ داخل است‌. 

این پیکاپ چینی از یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ با کد 4K22 و تکنولوژی شرکت میتسوبیشی نیرو می‌گیرد. نسخه توربو دنده دستی نیز به پیشرانه آسنا دنده اتوماتیک مجهز شده است. با کمک این پیشرانه، 218 اسب‌بخار قدرت در 5200 دور در دقیقه و 320 نیوتن‌متر گشتاور در 2000 دور در دقیقه از طریق یک گیربکس 5+1 دنده دستی به دو محور منتقل می‌شود. 

آمیکو آسنا توربوشارژ دنده ای
پیش نمایش نسل جدید آمیکو آسنا توربو

آمیکو آسنا، ویژگی‌های مناسبی همچون قدرت آفرود، مشخصات فنی خوب، فضای کابین جادار، عایق‌بندی مناسب، فضای بار بزرگ و ... دارد. البته راندن آن در شهر کمی دشوار است‌‌. 

امکانات و تجهیزات این پیکاپ عبارتند از صندلی چرمی، گارد ایمنی اتاق، رکاب، دوربین دید عقب، فرمان هیدرولیک، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، صفحه نمایش لمسی سیستم سرگرمی، شیشه‌‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع اتاق، دو ایربگ و سیستم‌‌های ترمز ABS به همراه EBD و DRP. 

تولید آسنا توربو با گیربکس دستی

مرداد 1401: اخیرا تصاویری منتشر شده که نسخه جدید آمیکو آسنا را نشان می‌دهند. این خودرو به احتمال زیاد در سال جاری عرضه می‌شود.

آسنا دوکابین توربوشارژ
کابین آمیکو آسنا توربو دنده ای

نسخه جدید، آسنا توربو دنده دستی نام دارد و از پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ 4K22 برخوردار است‌. در این عکس‌ها، گیربکس 6 دنده دستی دیده می‌شود‌ و کابین آن شبیه به نمونه اتوماتیک است‌. امکانات نسخه جدید عبارت‌اند از تریم داخلی چرم مصنوعی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، کروز کنترل، سنسور نور، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، قفل دیفرانسیل محور عقب، تهویه الکتریکی دستی، دوربین عقب، چراغ روشنایی روز و… .


بررسی انواع آمیکو آسنا در بازار

جهت آشنایی با انواع آمیکو آسنا در ایران و همچنین جهت مشاهده مشخصات فنی انواع پیکاپ آسنا، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

در مقاله شرایط فروش آمیکو می‌توانید از آخرین اخبار شرکت ارس خودرو دیزل و همچنین از جدیدترین شرایط فروش آمیکو آسنا مطلع شوید. همچنین از لینک فروش آمیکو نیز به‌روزترین آگهی‌های پیکاپ آمیکو آسنا را مشاهده کنید.

دیدگاه کاربران