• مرسدس مي‌باخ S کلاس آت وچر
  • Mercedes Maybach S Class Haute Voiture
  • مرسدس ميباخ S کلاس آت وچر
  • مرسدس ميباخ S کلاس آت وچر
  • مرسدس مايباخ Haute Voiture
  • مرسدس مي‌باخ Haute Voiture

سدانی فوق لوکس در تیراژ 150 دستگاه

معرفی مرسدس-می‌باخ S کلاس آت وُچر

22 آذر 1401 18:41

مرسدس-می‌باخ با معرفی S کلاس آت وُچر (Haute Voiture)، چهره دیگری از این سدان اشرافی را به معرض نمایش گذاشته است.

مرسدس-می‌باخ S کلاس آت وُچر در تیراژ 150 دستگاه و از اوایل سال 2023 به فروش می­‌رسد. به رسم همیشگی می‌باخ، بدنه این محصول جدید هم با ترکیب دو رنگ آبی nautical در بخش بالایی و رز گلد در بخش پایینی تزئین شده است. البته رینگها هم به رنگ آبی nautical درآمده تا ظاهر این خودرو به کانسپت مرسدس-می‌باخ Haute Voiture که در اوایل 2022 معرفی شد، بیشتر شباهت پیدا کند.

فضای کابین مرسدس می‌باخ S کلاس آت وچر هم با ترکیب رنگی مشابه بدنه تزئین شده است، بدین معنا که بخش بالایی پوشش داخلی درها و داشبورد و همچنین محیط خارجی فرمان به رنگ آبی تیره درآمده است و تریم رز گلد در قالب نواری باریک، در بسیاری بخش‌ها دیده می‌شود.

مرسدس می‌باخ Haute Voiture

روکش چرم به رنگ سفید Crystal هم روی صندلی‌ها، زیرآرنجی­‌ها و کنسول به چشم می­‌خورد، اما برای ایجاد تنوع بصری، از تریم پارچه‌­ای طرح­‌دار در قسمت‌هایی مثل پشت‌­سری صندلی‌ها و پوشش داخلی درها، استفاده شده است. کفپوش‌های پشمی و نشانگر شماره تولید خودرو روی کنسول مرکزی، از دیگر ویژگی‌های کابین به شمار می­‌آید.

رابط کاربری سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX در نسخه Haute Voiture جزئیات گرافیکی خاص همچون طرح شکوفه ماگنولیا در منوی اصلی و آواتار با قابلیت شخصی­‌سازی را به همراه دارد.

مرسدس میباخ Haute Voiture

هریک از خودروها با لوازم اضافه خاص به مشتری تحویل می­‌شود. مثلا جاسوییچی سفارشی، ماکتی از خودرو ، جعبه هدیه دست­‌ساز و روکش خودرو با نشان Haute Voiture، از مهمترین لوازم این مجموعه به شمار می‌آید.

مرسدس می‌باخ S کلاس آت وچر در دوبی رونمایی شده است، اما آنطور که motor1.com خبر داده است، فعلا معلوم نیست که مشتریان آمریکایی هم امکان سفارش این مدل را دارند یا خیر. مرسدس-می‌باخ S680 4MATIC در حال حاضر با قیمت پایه 229 هزار دلار به فروش می­‌رسد.

مرسدس میباخ Haute Voiture

مرسدس-می‌باخ S کلاس آت وُچر در تیراژ 150 دستگاه و از اوایل سال 2023 به فروش می­‌رسد. همزمان با این سدان لوکس، مجموعه­ای از کیف‌های دستی هم توسط مرسدس معرفی شده است، که روکش چرم مشابه کابین Haute Voiture را بر خود دارند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران