خودرویی با رنگ‌آمیزی خاص

معرفی منصوری ویتس کانتیننتال GTC

26 آذر 1401 17:09

شرکت منصوری به ساخت خودروهای عجیب شهرت دارد. جدیدترین محصول این برند یعنی منصوری ویتس کانتیننتال GTC را می­‌توان شاهدی بر این مدعا دانست.

این خودرو به نحوی یادآور محصول دیگر منصوری یعنی ویتس رز است، که براساس کانتیننتال GT Speed شکل گرفته و در سال 2009 عرضه شد.این خودرو به نحوی یادآور محصول دیگر منصوری یعنی ویتس رز است، که براساس کانتیننتال GT Speed شکل گرفته و در سال 2009 عرضه شد.

منصوری ویتس کانتیننتال GTC براساس نسخه روباز از خودروی لوکس بریتانیایی شکل گرفته است، اما به واسطه ترکیب رنگ مشکی و زرد بدنه، خیلی بیشتر از نسخه استاندارد جلب توجه می­‌کند. رنگ­‌آمیزی به نحوی انجام شده، که بدنه این بنتلی را به دو بخش تقسیم کرده است، هرچند که سهم زرد به وضوح بیشتر است.

البته در رینگ‌ها اوضاع متفاوت به نظر می­‌رسد، چراکه تمام آن‌ها به رنگ مشکی درآمده و رنگ زرد تنها روی جزئیات به چشم می­‌خورد. علاوه‌براین، مجموعه قطعات فیبرکربن برای تزئین بدنه هم توسط منصوری طراحی شده است.

ترکیب رنگی دوتایی بدنه به فضای کابین هم سرایت کرده است و در این بخش نیز با رنگ‌های مشکی و زرد مواجه هستیم که البته به روشی نامتداول، کابین را تزئین کرده است. پلاک One of One روی کنسول، بر منحصربه‌فرد بودن ویتس کانتیننتال GTC، تاکید دارد.

از مشخصات دقیق عضو جدید سری ویتس منصوری اطلاعی نداریم، اما براساس آنچه در سایت motor1.com آمده است، این بنتلی روباز 740 اسب‌­بخار قدرت و 1020 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد و می‌تواند ظرف 3.3 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد. حداکثر سرعت هم به 332 کیلومتر برساعت محدود شده است.

در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که نسخه استاندارد از بنتلی کانتیننتال GT روباز، 542 اسب‌­بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور از پیشرانه V8 توئین توربو به دست می‌­آورد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران