• بايک روژيانگ هوئن O?

ونی برقی از بایک روژیانگ

معرفی هوئن O₂

27 آذر 1401 12:15

بایک روژیانگ (BAIC Ruixiang) یک خودروساز چینی است، که مرکز آن در شهر Chongqing قرار دارد. این شرکت متعلق به بایک و چندین شرکت تحت کنترل دولت محلی شهر Chongqing است. بایک روژیانگ، یک خط تولید مختص شاسی‌بلندها و پیکاپ‌های کوچک بنزینی دارد که تحت برند روژیانگ عرضه می‌شوند. هوئن (Hoen) دومین برند زیرمجموعه بایک روژیانگ است.

هوئن O₂ نیروی موردنیاز خود را از طریق یک موتور الکتریکی ۱۰۸ اسب‌بخاری تامین می‌کند. حداکثر سرعت آن به ۱۳۵ کیلومتر برساعت می‌رسد.اکنون محصول جدیدی تحت این زیربرند ارائه شده، که یک MPV کوچک الکتریکی با نام O₂ است. عکس‌های این خودرو را وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر کرده است. هوئن O₂ طراحی زیبا و قابل قبولی دارد؛ اما به عنوان یک خودرو با برند جدید در بازار پرتنوع چین، کار سختی را در پیش خواهد داشت.

در قسمت عقب آن، یک پنجره و چراغ‌های عریض درنظر گرفته شده که کل عرض خودرو را در بر گرفته‌اند. هوئن O₂ نیروی موردنیاز خود را از طریق یک موتور الکتریکی ۱۰۸ اسب‌بخاری تامین می‌کند. حداکثر سرعت آن به ۱۳۵ کیلومتر برساعت می‌رسد. این موتور به کمک یک باتری لیتیوم آهن فسفات تغذیه می‌شود که مشخصات آن هنوز دردسترس نیست.

بایک روژیانگ هوئن O₂

ابعاد این خودرو پنج سرنشینه به 3806/1740/1550 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری آن ۲۵۲۰ میلی‌متر است. این ون برقی ۱۱۹۰ کیلوگرم وزن دارد.

در قسمت عقب و زیر چراغ‌ها، کلمه HOEN، در قسمت چپ و پایین عبارت بایک روژیانگ به چینی و در قسمت راست و پایین O₂ دیده می‌شود. کلمه HOEN روی لبه کاپوت نیز نقش بسته است و به نظر می‌رسد این برند هنوز لوگوی مشخصی ندارد.

تایرهای 215/35R18 برای خودرویی با چنین ابعاد، پهن هستند‌. کلمه HOEN با رنگ قرمز روی کاپ رینگ‌ها دیده می‌شود. رنگ‌های مختلفی برای بدنه O₂ درنظر گرفته شده است؛ اما سقف و ستون‌ها همیشه مشکی هستند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران