• ون ناميکران (ايويکو ديلي)

بازگشت ون ایتالیایی با سومین نسل

بررسی ون نامیکران (ایویکو دیلی جدید)

29 آذر 1401 15:01

شرکت نامیکران، در زمینه ساخت خودرو های تجاری و مسافری فعالیت دارد و زیر مجموعه شرکت «اورین صنعت راد» است. این شرکت دو محصول جدید خود را (کامیون و ون) در نمایشگاه حمل‌و‌نقل و لجستیک 1401 تهران معرفی کرد. 

یکی از این محصولات، یک دستگاه ون بوده که از برند ایتالیایی اویکو است. ون نامیکران، برای استفاده آمبولانس، مینی‌بوس، ون باری یخچال‌دار و ... کاربرد دارد. 

مشخصات فنی ون نامیکران

ون اویکو نسخه‌های مختلفی دارد و پیشرانه‌های متفاوتی روی آن نصب شده است. نسخه اول آن موتور 2.3 لیتری یورو5 با قدرت 126 اسب‌بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر دارد و به گیربکس HI-MATIC اویکو متصل است. نسخه 3 لیتری FIC استاندارد یورو4 و 5 است و بین 140 تا 170 اسب‌بخار قدرت دارد و گشتاور آن نیز 350 تا 430 نیوتن‌متر است. نسخه سوم نیز با استاندارد یورو6 تولید شده و خروجی آن به 136 اسب‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. گیربکس ون اویکو را می‌توان به طور دستی و یا اتوماتیک سفارش داد. 

ون دیلی نامیکران

هنوز اطلاعاتی درباره زمان و نحوه عرضه محصولات شرکت نامیکران دردسترس نیست. این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک، اتوبوس الکتریکی با شاسی ساخته شده در ایران را تولید کند. 


اخبار خودروهای سنگین در ایران

شما می‌توانید آخرین و جدیدترین اخبار خودروهای تجاری، شامل اخبار کامیون‌های جدید بازار ایران، اخبار اتوبوس‌های برقی ایرانی و خارجی، اخبار انواع ون‌های تجاری و همچنین شرایط فروش خودروهای سنگین در بازار کشورمان را باما بخوانید:

دیدگاه کاربران