• رولزوريس فانتوم سفارشي ساشا جفري
  • رولزوريس فانتوم سفارشي ساشا جفري

همکاری رولزرویس و ساشا جفری

معرفی نسخه‌هایی خاص از فانتوم

30 آذر 1401 09:28

رولزرویس برندی لوکس است که به سفارشی‌سازی محصولاتش اهمیت زیادی می‌دهد و به مشتریان این اجازه را می‌دهد که سلیقه خود را اعمال کنند. این شرکت به‌تازگی قابلیت‌های شخصی‌سازی خود را با شش فانتوم سری II، در یک رویداد خصوصی در دبی، به نمایش درآورد.

رولزرویس ابوظبی و رولزرویس دوبی با ساشا جفری، هنرمند بریتانیایی، همکاری کردند تا هنرش را روی خودروها به نمایش بگذارد.موردی که این خودروها را متمایز و ویژه می‌کند، هنرمندی است که رولزرویس با او همکاری کرده است. رولزرویس ابوظبی و رولزرویس دوبی با ساشا جفری، هنرمند بریتانیایی، همکاری کردند تا هنرش را روی خودروها به نمایش بگذارد. این آثار،‌ روی فضایی در طول داشبورد خودروها ایجاد شده و با شیشه محصور شده است.

این خودروها در واقع برای نمایش پنج عنصر باد، آب، هوا، خاک و آتش و همچنین انسانیت، طراحی شده‌اند.  طرح انسانیت، به اثر «The Journey of Humanity» ساشا جفری اشاره دارد. این اثر هنری، به عنوان بزرگ‌ترین نقاشی روی بوم، رکورد گینس را ثبت کرده است.

رولزرویس این پروژه را اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز کرد و دو سال به طول انجامید. ساشا جفری آن‌ها را در گوودوود کامل و با طراح شرکت رولزرویس در دوبی همکاری کرد. هرکدام از خودروها با دست نقاشی شده‌ و پایه مجسمه معروف رولزرویس حکاکی شده است.

رولزوریس فانتوم سفارشی ساشا جفری

رولزرویس برای هر فانتوم، یک NFT ارائه می‌دهد که مالک خودرو می‌تواند آن را بفروشد. با هر تراکنش، امتیازی در کیف پول دیجیتالی ثبت می‌شود و به خیریه تعلق می‌گیرد. در واقع پروژه ساخت این خودروها، راهی برای کمک به خیریه است و اکنون از هدف یک میلیون دلاری خود گذشته است. این بودجه برای خیریه‌هایی در زمینه سلامت و بهداشت و آموزش است.

این پروژه، فرصتی برای تبادل بین دنیای هنر و تخصص‌های رولزرویس در طراحی، مواد اولیه و ... است. این خودروها حس کشف کردن و الهام گرفتن را القا می‌کنند.

رولزوریس فانتوم سفارشی ساشا جفری

اوایل سال جاری بود که رولزرویس، مدل فانتوم را به‌روز کرد. فانتوم سری II، یک جلوپنجره درخشان، همانند مدل گوست، و رینگ‌های طراحی شده به سبک رترو دارد. فاصله محوری نیز در این نسخه افزایش یافته است.

دیدگاه کاربران