• مرسدس بنز EQS با تزئينات Manufaktur
  • مرسدس بنز EQS با تزئينات Manufaktur
  • مرسدس بنز EQS با تزئينات Manufaktur
  • مرسدس بنز EQS با تزئينات Manufaktur

ویژگی‌های سفارشی برای سدان لوکس برقی

مرسدس بنز EQS با تزئینات Manufaktur

1 دی 1401 12:44

مرسدس بنز EQS از مدت‌ها پیش در بازار اروپا به فروش می­‌رسد، بنابراین احتمال دارد که برخی از مشتریان به ایجاد تمایز و سفارشی‌­سازی خودروی خود، احساس نیاز کنند. به همین دلیل، بخش خودروهای سفارشی مرسدس بنز، یعنی Manufaktur، وارد عمل شده است تا به نیاز مشتریان پاسخ دهد.

بخش خودروهای سفارشی مرسدس بنز، یعنی Manufaktur، وارد عمل شده است تا به نیاز مشتریان مرسدس بنز EQS پاسخ دهد.رنگ‌های سفید الماسی، قرمز Hyacinth، آبی Cote d'Azur، خاکستری Selenite، مشکی Night، خاکستری Silicon، قرمز Rubellite، طلائی Kalahari و آبی Vintage، توسط Manufaktur برای بدنه مرسدس بنز EQS پیشنهاد شده است.

روکش چرم ناپا برای صندلی‌ها، فرمان، زیرآرنجی، کنسول میانی، پوشش داخلی درها و بخش پایینی داشبورد که در برخی نقاط با دوخت لوزی تزئین شده، نخستین رهاورد Manufaktur برای کابین مرسدس بنز EQS خواهد بود.

این روکش را می‌­توان به رنگ خاکستری Rosé، سفید Deep، آبی Yacht، قهوه‌­ای Tobacco یا قرمز Mystic سفارش داد. نکته جالب این‌که حاشیه کفپوش‌ها نیز با همین جنس چرم تزئین شده است.

مرسدس بنز EQS با تزئینات Manufaktur

نورپردازی پارکابی و لوگوی Manufaktur از جنس روی کنسول میانی، از دیگر ویژگی‌های کابین خواهد بود. البته خریدار می­‌تواند روکش مشکی به همراه نشان مرسدس بنز در پشت­ سری و کفپوش را سفارش دهد.

قیمت مرسدس EQS در بازار ایالات متحده از 103,360 دلار برای نسخه پایه آغاز شده و تا 148,550 دلار در مدل AMG EQS افزایش می­‌یابد. نسخه شاسی­‌بلند این خودرو یعنی مرسدس EQS SUV هم با قیمت 104,400 الی 125,950 دلار به فروش می‌­رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران