• جيپ رانگلر High Tide

مجهز به پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر

معرفی جیپ رانگلر های‌تاید 2023

2 دی 1401 10:39

شرکت جیپ قصد دارد رانگلر های‌تاید - High Tide - را در تیراژ محدود 500 دستگاه و با قیمت پایه 53,335 دلار وارد بازار کند.

در زیر کاپوت جیپ رانگلر های‌تاید، پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر قرار گرفته که نیروی خود را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.جیپ رانگلر های‌تاید براساس تریم اسپرت S شکل گرفته و تمام تجهیزات رفاهی این مدل را به همراه دارد. پکیج Xtreme Recon شامل افزایش 3.8 سانتی‌متری ارتفاع، ضریب 4.56 دنده عقب، تایرهای 35 اینچی آفرود با رینگ‌های 17 اینچی، لبه گلگیرها و برخی قطعات Mopar، ریل‌های سقفی، سقف همرنگ بدنه، چراغ‌های LED و نام High Tide روی کاپوت، از مهمترین ویژگی‌های این مدل به شمار می­‌آید.

در زیر کاپوت جیپ رانگلر های‌تاید، پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر قرار گرفته که نیروی خود را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

بنابر درخواست مشتری، جیپ رانگلر های‌تاید به ویژگی‌های سری سفارشی Beach شامل روکش چرم صندلی‌ها، گلگیرهای همرنگ بدنه، نشان Jeep Beach روی کاپوت و نشان 20 سالگی در کابین، مجهز خواهد شد.

جیپ رانگلر High Tide

نشان مذکور، به بیست سالگی رویداد Jeep Beach اشاره دارد، که در ماه آوریل هر سال در ساحل دیتونا برگزار می­‌شود. توجه داشته باشید که با تجهیز جیپ رانگلر های‌تاید به ویژگی‌های Beach، قیمت خودرو به 55,835 دلار افزایش می­‌یابد.

آقای جیم موریسون مدیر برند جیپ در آمریکای شمالی، هفته Jeep Beach در فلوریدا را یکی از بزرگترین رویدادهای خودرویی در آمریکا دانسته که بیش از 200 هزار هوادار و 20 هزار دستگاه جیپ را در سال 2022 به سوی خود جلب کرده است. به گفته­ ایشان، جیپ با عرضه رانگلر های‌تاید، قصد دارد دوره جدید این رویداد را باشکوه­ بیشتر برگزار کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران