• لکسوس RC مدل 2023
  • لکسوس RC مدل 2023
  • لکسوس RC مدل 2023

ارتقای فنی در کنار تجیزات جدید برای کابین

بروزرسانی لکسوس RC و RC F در ژاپن

3 دی 1401 15:54

شرکت لکسوس تصمیم گرفته است نسخه بروزرسانی شده از مدل کوپه RC را در نسخه استاندارد و F را از 9 ژانویه 2023 در ژاپن به فروش برساند.

سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر، فرمان برقی و گیربکس اتوماتیک RC لکسوس مورد بازنگری قرار گرفته و نمایشگر 10.3 اینچی هم از نسل جدید لکسوس IS به عاریت گرفته شده است.براساس اعلام لکسوس، تغییر در واشر رینگ‌ها به کاهش جرم فنربندی نشده منجر شده، یعنی آن قسمت از وزن خودرو که روی سیستم تعلیق قرار دارد کمتر شده است.

سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر و فرمان برقی هر دو مدل و گیربکس اتوماتیک RC F مورد بازنگری قرار گرفته است، ضمن­ این‌که در RC F، چند طرح جدید از رینگ‌های مشکی رنگ ساخت Enkei هم قابل سفارش خواهد بود.

دو طرح رینگ آلومینیومی ساخت BBS با پره‌­های Y شکل هم برای RC F پیشنهاد شده، که یکی از آن‌ها با رنگ مشکی مات و دیگری با ترکیب مشکی براق و نقره‌ای تزئین شده است.

لکسوس RC مدل 2023

عملکرد دوربین دید اطراف و رادار موج میلی‌متری در هر دو نسخه RC بهبود یافته است و اکنون می‌­تواند پیچیدن ناگهانی سایر خودروها، عبور دوچرخه‌سوار در روز و حرکت عابرپیاده در شب را تشخیص دهد. این سامانه، چندین دستیار شامل فرمان اضطراری، حرکت بین خطوط و تابلوخوان را به همراه دارد.

در کابین لکسوس RC و RC F با نمایشگر 10.3 اینچی لمسی مواجه هستیم که از نسل جدید لکسوس IS به عاریت گرفته شده است. در لکسوس RC F، ترمز پارک برقی هم نصب شده است، که در هنگام توقف خودرو، پدال ترمز را نگه می­‌دارد.

لکسوس RC مدل 2023

تا نوامبر 2022، لکسوس به تعداد 74 هزار دستگاه RC را در 62 کشور دنیا به فروش رسانده است. لکسوس RC F هم در تیراژ یازده هزار دستگاه در 57 کشور دنیا عرضه شده است.یک مقام آگاه در شرکت لکسس به motor1.com اطلاع داده است، که مشخصات RC و RC F مخصوص بازار آمریکا، در ژانویه 2023 اعلام خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران