• عرضه مجدد سيتروئن Ami باگي

هدیه به علاقمندان به مناسبت کریسمس

عرضه مجدد سیتروئن Ami باگی

4 دی 1401 10:45

پس از فروش 50 نسخه اولیه، شرکت سیتروئن تصمیم گرفت تا دوباره نسخه تولید محدود باگی My Ami را به مناسبت کریسمس عرضه کند. این آخرین نمونه از محصول کوچک الکتریکی است و احتمال می‌رود که اواخر سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به فروش برسد.

سیتروئن قصد دارد تا ۱۰۰۰ دستگاه از نسخه جدید باگی My Ami را بفروشد. تاکنون جزئیاتی از این محصول ارائه نشده، اما گفته می‌شود که مطابق نسل اول آن است.سیتروئن قصد دارد تا ۱۰۰۰ دستگاه از نسخه جدید باگی My Ami را بفروشد. تاکنون جزئیاتی از این محصول ارائه نشده، اما گفته می‌شود که مطابق نسل اول آن بوده و با چندین شگفتانه ارائه می‌شود. نسل قبلی در ماه ژوئن گذشته به فروش رسید و در زمانی کم‌تر از ۱۸ دقیقه فروخته شد.

عکس‌های منتشرشده نشان می‌دهند که باگی My Ami همان رنگ سبز تیره مربوط به نسل قبلی را دارد. علاوه بر آن، رینگ‌های برنزی با کاپ‌های مشکی نیز همانند نسل قبلی هستند. درهای این باگی به صورت لوله‌ای طراحی شده‌اند. تصاویر موجود از این نسخه نشان می‌دهند که سقف باگی قابل برداشتن است.

قیمت نسخه جدید Ami هنوز اعلام نشده است. اولین نسخه آن در سال گذشته با قیمت ۱۰۳۰۰ دلار فروخته شد. سیتروئن برنامه‌ای برای عرضه این باگی و سایر نسخه‌های Ami در بازار آمریکا ندارد.

عرضه مجدد سیتروئن Ami باگی

نسخه شهری سیتروئن Ami در آوریل ۲۰۲۰ برای مناطق شهری عرضه شد. این محصول یک بسته باتری ۵.۵ کیلووات‌ساعتی دارد، که برد ۴۳‌.۵ کیلومتری را ارائه می‌دهد. حداکثر سرعت آن، به بیش از ۴۵ کیلومتر برساعت می‌رسد. در برخی از کشورهای اروپایی، نوجوانان ۱۴ ساله مجاز هستند که با این خودرو رانندگی کنند.

سیتروئن توانست بیش از ۲۱ هزار دستگاه از Ami را در دو سال نخست عرضه‌اش بفروشد. به‌تازگی، نسخه ویژه Tonic آن در انگلستان عرضه شده است. علاوه بر نسخه‌های ویژه، نسخه باری آن و نسخه‌ای با عنوان اپل Rocks-e نیز وجود دارد. برای رقابت با آن، فیات قصد دارد که در سال آینده مدل Topolino را دوباره زنده کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران