• وين فست VF8 سيتي اديشن

آغاز عرضه کراس‌اور ویتنامی در آمریکا

وین فست VF 8 سیتی ادیشن

4 دی 1401 13:45

نخستین نمونه­‌ها  از مجموع 999 دستگاه وین فست VF 8 City Edition که برای عرضه در ایالات متحده درنظر گرفته شده، به خاک این کشور رسیده و به همین دلیل، مشخصات کامل این خودرو نیز توسط خودروساز ویتنامی اعلام شده است.

مشخصات فنی وین فست VF 8 City Edition

وین فست VF 8 City Edition در نسخه Eco به دو موتور برقی و مجموعه باتری به ظرفیت 82 کیلووات ساعت مجهز شده است، که 349 اسب­‌بخار قدرت، 500 نیوتن‌متر گشتاور و شعاع حرکتی 288 کیلومتر را برای این خودرو فراهم می‌­کند. شتاب صفر تا صد این مدل هم 6.5 ثانیه اعلام شده است.

مشتریان می­‌توانند تریم دیگر این خودرو با نام VF 8 Plus City Edition را سفارش دهند، که 402 اسب‌­بخار قدرت و 619 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد و می‌­تواند ظرف 5.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد، درحالی‌که شعاع حرکتی بدون تغییر باقی می‌­ماند.

وین فست VF8 سیتی ادیشن

شعاع حرکتی VF 8 City Edition چندان جالب توجه نیست، اما باید توجه داشت ظرفیت باتری، بیش از 5 کیلووات ساعت نسبت به نسخه استاندارد کاهش یافته است. بنابر اعلام وین فست، شارژ باتری این خودروها با اتصال به جریان سریع DC، در مدت 24 دقیقه از 10 به 70 درصد خواهد رسید.

وین فست VF 8 City Edition در تریم Eco به چراغ‌های LED و رینگ‌های 19 اینچی مجهز شده است، که در Plus با نمونه‌­های 20 اینچی تعویض می­‌شود.

کابین و امکانات وین فست VF 8 City Edition

در کابین تریم Eco با گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه مطبوع دومنطقه‌­ای، نمایشگر 15.6 اینچی، ورود بدون کلید و سیستم صوتی با 8 بلندگو مواجه هستیم. در تریم Plus، موارد بیشتری شامل سقف پانوراما، روکش چرم صندلی‌ها، بازشوی برقی در صندوق و سیستم صوتی با 10 بلندگو و ساب‌ووفر اضافه می­‌شود.

وین فست VF8 سیتی ادیشن

هر دو تریم وین فست VF 8 City Edition به سامانه ایمنی شامل دستیار ترافیک، بزرگراه، حرکت بین خطوط، کروزکنترل تطبیق‌­پذیر و هشدارهای برخورد از جلو، خروج از خط، عبور از پشت خودرو و نقطه کور، مجهز شده است. سنسورهای جلو و عقب، دوربین دید عقب، نوربالای خودکار و دستیار تابلوخوان، از دیگر موارد موجود در این خودروها به شمار می‌­آید.

مسیریاب به کار رفته در وین فست VF 8 City Edition با دستیار مجازی همراه شده است، که علاوه بر مرورگر اینترنتی، می­‌تواند به صورت زنده از ترافیک خیابان کسب اطلاع کند.

قیمت وین فست VF 8 City Edition

وین فست VF 8 City Edition در دو تریم Eco و Plus به ترتیب با قیمت 55,500 و 62,500 دلار به فروش می‌­رسد. البته علاوه بر تخفیف 3 هزار دلاری، شرایط اقساط با پیش پرداخت 5,774 و 6,789 دلار و پرداخت ماهیانه 599 و 699 دلار هم در نظر گرفته شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران