• تزئين مرسدس‌ بنز متريس مي‌باخ

مینی ونی لوکس با قیمت 181 هزار دلار

تزئین مرسدس‌بنز متریس با الهام از محصولات می‌باخ

7 دی 1401 14:30

می‌باخ متعهد شده تا سبد محصولات خود را گسترش دهد. اما هنوز وارد کلاس مینی‌ون نشده است. یکی از مالکان مرسدس‌بنز متریس، از این موضوع ناراضی بوده و به همین خاطر، تغییرات سفارشی را به سبک می‌باخ، روی مینی‌ون خود اعمال کرد و یک خودرو لوکس ساخت.

مرسدس می‌باخ متریس، در نمایندگی کالیفرنیا برای فروش قرار گرفت. کارکرد این خودرو ۲۲۵۳ کیلومتر است و به قیمت ۱۸۱ هزار دلار فروخته شد.این تغییرات شامل جلوپنجره کرومی با خطوط عمودی، لوگو می‌باخ روی کاپوت و سپر سفارشی با ورودی‌های عریض کرومی است. چراغ‌های جلو تماما LED هستند و به لوکس‌سازی خودرو کمک کرده‌اند. اما مهم‌ترین ویژگی‌، رینگ‌های ۱۹ اینچی صاف و صیقلی با کاپ‌های می‌باخ هستند.

فضای داخلی خودرو نیز کاملاً اصلاح شده و اکنون تریم سفید و قرمز دارد. تودوزی چرمی روی هر شش صندلی تک و پنل درها و تریم چوبی روی کنسول و داشبورد، مطابق مشخصات کارخانه‌ای است.

صندلی‌ها به صورت برقی تنظیم می‌شوند و گرم‌کن و تهویه دارند. علاوه بر آن، پشتی و زیرپایی متحرک، میزهای تاشو و ماساژور برای سرنشینان عقب درنظر گرفته شده است.

تزئین مرسدس‌ بنز متریس می‌باخ

در بخش فنی و پیشرانه، هیچ تغییری ایجاد نشده است. بنابراین نباید انتظار نشان V12 را داشت. در واقع پیشرانه این خودرو، همان پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ متریس استاندارد است، که ۲۰۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. نیروی تولیدشده از طریق گیربکس اتوماتیک 9G-Tronic به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. متاسفانه به نظر می‌رسد که شاسی LCV نیز وجود دارد و خبری از ویژگی‌ها منحصربه‌فرد میباخ،‌ مانند تعلیق بادی فعال، نیست‌.

تزئین مرسدس‌ بنز متریس می‌باخ

مرسدس می‌باخ متریس، در نمایندگی کالیفرنیا برای فروش قرار گرفت. کارکرد این خودرو ۲۲۵۳ کیلومتر است و به قیمت ۱۸۱ هزار دلار فروخته شد. این قیمت برای یک ون متریس کارکرده، بسیار بالا محسوب می‌شود. باید توجه داشت که قیمت یک دستگاه مرسدس‌ می‌باخ S کلاس، از حدود ۱۸۵ هزار دلار آغاز می‌شود و تکنولوژی‌های متفاوت و سواری راحتی را، نسبت به متریس، ارائه می‌دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران