• ب‌‌ام‌‌و X5M تيونينگ جي‌پاور
  • ب‌‌ام‌‌و X5M تيونينگ جي‌پاور
  • ب‌‌ام‌‌و X5M تيونينگ جي‌پاور
  • ب‌‌ام‌‌و X5M تيونينگ جي‌پاور
  • ب‌‌ام‌‌و X5M تيونينگ جي‌پاور
  • ب‌‌ام‌‌و X5M تيونينگ جي‌پاور

200 اسب‌بخار بیشتر نسبت به نمونه استاندارد

ب‌ام‌و X5 M در زرادخانه G-Power

7 دی 1401 14:45

ب‌ ام‌ و X5 M یک شاسی‌بلند فوق‌العاده است که عملگرایی و با کاربردی بودن پیوند می‌دهد و آن را در یک پکیج سرگرم‌کننده عرضه می‌کند. با این حال تیونر G-Power دوست دارد تا چیزی بیشتر را برای مشتریانش ارائه دهد. به همین جهت است که قدرت و طراحی‌های خاص را در مدل‌های متنوع عرضه می‌کند. جدیدترین دستاورد این شرکت پروژه جدیدی است به اسم Typhoon S، که به این خودروی اسپرت ظاهری بسیار گیراتر بخشیده است.

ب‌ ام‌ و X5 M تایفون S با پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر V شکل دو توربوی خود اکنون می‌تواند 800 اسب‌بخار قدرت تولید کند.ب‌ ام‌ و X5 M هرگز خودروی ضعیفی نیست و به صورت استاندارد 600 اسب‌بخار قدرت و 749 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. پیشرانه تیپ کامپتیشن نیز 617 اسب‌بخار قدرت تولید خواهد کرد؛ اما این‌ها قدرتی بسیار کمتر از چیزی است که G-Power تولید می‌کند. ب‌ ام‌ و X5 M تایفون S با پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر V شکل دو توربوی خود اکنون می‌تواند 800 اسب‌بخار قدرت تولید کند.

شرکت با مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌ها توانسته به این عدد دست پیدا کند. ازجمله استفاده از توربوشارژرهای بزرگ‌تر که فشار بوست را افزایش می‌دهد. البته توربوهای بزرگ‌تر دارای کمپرسور، چرخ توربین و محفظه بزرگ‌تر هم شده‌اند. اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ است که علاوه بر زیبایی و صدای پرطنین، به تنفس بهتر پیشرانه از طریق کاهش دما و فشار برگشتی نیز کمک می‌کند. این تیونر لوله‌های خروجی را توسط پوشش فیبر کربنی تکمیل کرده است.

ب‌‌ام‌‌و X5M تیونینگ جی‌پاور

این قدرت اضافی را چهره‌ای ارتقایافته تکمیل می‌کند. شاسی‌بلند فوق دارای کیت آیرودینامیکی کربنی 9 تکه است، که شامل اسپویلر جدید در جلو، گلگیر، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر و اسپویلر عقب می‌شود. شرکت هم‌چنین رینگ‌های جدید 23 اینچی مدل Hurricane RR را به کار گرفته است. سیستم تعلیق نیز شامل فنربندی قابل تنظیم با ارتفاع 40 و 45 میلی‌متر در جلو و عقب می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران