• ليبرتي واک لکسوس LX600
  • ليبرتي واک لکسوس LX600
  • ليبرتي واک لکسوس LX600
  • ليبرتي واک لکسوس LX600

آماده نمایش در نمایشگاه خودروی توکیو

تغییرات ظاهری لیبرتی واک برای لکسوس LX600

12 دی 1401 14:17

لکسوس LX از آن خودروهایی است که همواره با عشق و نفرت مخاطبان روبرو شده است، اما هردو گروه قبول دارند که طراحی لکسوس LX600 در نسل جدید، تاحد زیادی جلب توجه می­‌کند.

محصول جدید لیبرتی واک که پیش از رونمایی در نمایشگاه خودرو توکیو در فضای مجازی معرفی شده است.اکنون مالکان لکسوس LX600 که خواهان جلب توجه بیشتری هستند، می­‌توانند از مجموعه قطعاتی که لیبرتی واک (Liberty Walk) برای تزئین این خودرو پیشنهاد کرده، استفاده کنند.

محصول جدید لیبرتی واک که پیش از رونمایی در نمایشگاه خودرو توکیو در فضای مجازی معرفی شده، صرفاً تغییرات ظاهری را برای این شاسی­‌بلند بزرگ به همراه آورده است.

نخستین عامل جالب توجه، کاپوت فیبرکربنی است که هرچند از نظر فرم با نمونه استاندارد تفاوتی ندارد، اما به ورودی هوا در دو طرف مجهز شده است. لبه گلگیرهای فیبرکربن و رینگ‌های AME به رنگ مشکی براق به همراه تایرهای یوکوهاما، سایر تغییراتی درنظر گرفته شده توسط تیونر ژاپنی برای لکسوس LX600  خواهد بود.

لیبرتی واک لکسوس LX600

هنوز از قیمت کیت قطعات لیبرتی واک برای لکسوس LX600 اطلاعی نداریم، ولی انتظار می‌­رود که این مورد هم در نمایشگاه خودرو توکیو اعلام شود.

علاوه بر لکسوس LX600، نمونه‌­ای از فراری F40 هم توسط لیبرتی واک مورد تغییر قرار گرفته است، که در نمایشگاه توکیو به معرض نمایش درخواهد آمد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران