• تيونينگ نيسان Z توسط راکت باني
  • تيونينگ نيسان Z توسط راکت باني
  • تيونينگ نيسان Z توسط راکت باني

هیجان چند برابر

تیونینگ نیسان Z توسط راکت بانی

14 دی 1401 11:44

از زمان رونمایی نسل جدید نیسان Z، علاقمندان این خودرو در انتظار معرفی کیت قطعات بدنه بودند. اکنون شرکت راکت بانی (Rocket Bunny) به انتظارات پایان داده و مجموعه‌­ای را عرضه نموده، که هیجان بصری این کوپه ژاپنی را چندبرابر کرده است.

شرکت راکت بانی (Rocket Bunny) به انتظارات پایان داده و مجموعه‌­ای را عرضه نموده، که هیجان بصری نیسان Z را چندبرابر کرده است.نخستین گام برای نصب رینگ‌های اسپرت با تایر بسیار پهن، افزایش عرض گلگیرها بوده است. از میزان دقیق این تغییر اطلاعی نداریم، ولی با مشاهده تصاویر می‌­توان این مورد را به آسانی تشخیص داد.

در نمای جلو با کاهش ابعاد جلوپنجره، مسیرهای تازه‌­ای برای عبور جریان هوا پیش‌­بینی شده است، درحالی‌که در انتهای بدنه هم یک باله کوچک سقفی و یک باله روی لبه صندوق، نصب شده تا آیرودینامیک نیسان Z بهبود یابد.

از قیمت و زمان عرضه کیت بدنه راکت بانی برای نیسان Z اطلاعی نداریم و همانطور که قبلاً اشاره شد، این مجموعه فعلاً در قالب چند تصویر کامپیوتری به مخاطبان معرفی شده است.

تیونینگ نیسان Z توسط راکت بانی

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که قبل از راکت بانی، کمپانی Veilside در ماه نوامبر از مجموعه‌­ای جدید برای تزئین بدنه این خودرو رونمایی کرد، که البته به اندازه کیت بدنه راکت بانی، هیجان­‌انگیز نبود و مواردی همچون گلگیرهای پهن را به همراه نداشت.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران