• کراس اور برقي مدرن اتو IN

با «این» 600 کیلومتر برانید

عرض‌اندام دوباره مدرن در بازار چین

20 دی 1401 11:38

به تازگی شرکت Modern Auto دو مدل جدید از شاسی‌بلند in را در بازه قیمت 29 هزار تا 36 هزار و 500 دلار عرضه کرده است. مدل in اولین‌ بار در سال 2021 راهی بازار چین شده بود.

یک باتری لیتیومی سه‌تایی با ظرفیت نهایی 80 کیلوواعت ساعت نیز برای آن در نظر گرفته شده است، که می‌تواند برای 610 کیلومتر پیمایش کافی باشد.مدرن اتو یک برند استارتاپی در حوزه خودروهای برقی است، که سال 2019 تاسیس شد و دفتر آن در شانگهای قرار دارد. هدف این خودرو جوانان و مشتریانی است، که قصد استفاده شهری از آن را دارند. لوگوی آن از حرف M انگلیسی و ظاهراً از بازی‌های تتریس الهام گرفته شده است.

خودروهای فوق در کارخانه BAW ساخته می‌شوند. تیم مدیریتی مدرن اتو عمدتاً از شرکت‌های خودروساز سنتی چین مانند سایک تشکیل شده است. جای تعجب ندارد که مدیرعامل و موسس این برند یعنی لیو شین قبلاً برای سایک موتور کار می‌کرده است.

شاسی‌بلند in دارای عناصر طراحی محبوبی مانند سقف معلق و دستگیره‌های در مخفی است. این خودرو با طول، عرض و ارتفا 4473، 1822 و 1538 میلی‌متر و فاصله محوری 2710 میلی‌متری به‌خوبی در کلاس کراس‌اورهای جمع و جور قرار می‌گیرد.

کراس اور برقی مدرن اتو IN

داخل کابین یک نمایشگر 9 اینچی برای نمایشگر مرکزی و یک LCD با سایز 14.6 اینچی به‌عنوان نمایشگر اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است. یکی از جلوه‌های بصری جذاب in فرمان دو تکه و مدرن آن است.

ازجمله آپشن‌های استاندارد این خودرو می‌توان به هشدار خروج از خط، ترمز فعال، دوربین 360 درجه و کروز کنترل تطبیق‌پذیر اشاره کرد. هم‌چنین مشتریان می‌توانند کنترل صوتی، شارژر بی‌سیم، سیستم صوتی 7 بانده و ترکیب 64 رنگی را برای تریم داخل سفارش دهند.

کراس اور برقی مدرن اتو IN

این خودرو دارای یک موتور سنکرون آهنربایی دایمی است که 120 کیلووات قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور دارد. یک باتری لیتیومی سه‌تایی با ظرفیت نهایی 80 کیلوواعت ساعت نیز برای آن در نظر گرفته شده است، که می‌تواند برای 610 کیلومتر پیمایش کافی باشد. باتری‌های این خودرو رد صورت شارژ سریع طی تنها 30 دقیقه از 30 تا 80 درصد تکمیل می‌شوند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران