از سال 2018 بود که تحویل جگوار I-Pace در اروپا و آمریکای شمالی آغاز شد. اکنون این کراساور برقی با تغییرات ظاهری و ارتقای فنی قابلتوجه وارد سال جدید میشود.
”هیچ ارتقای فنی برای پیشرانه این خودرو در سال جدید دیده نمیشود. این یعنی I-Pace برقی همچنان از دو موتور برقی استفاده میکند که خروجی نهایی آن 394 اسببخار است.“اطلاعاتی از قیمتگذاری این خودرو در بازار آمریکا نیست؛ اما تا اینجای کار میدانیم که این یک فیسلیفت عمیق نیست؛ اما به این معنی هم نیست که هیچ پیشرفتی برای صحبت کردن وجود ندارد.
با طراحی بیرونی آغاز میکنیم. مدل 2024 جدید دارای جلوپنجره جدید با فرم صافتر است که به رنگ خاکستری اطلسی پوشانده شده است. این طراحی سادهتر جایگزین توری قبلی میشود، تا ظاهر خودرو را منسجمتر کند. همان پوشش رنگی خاکستری را میتوان در سایر قسمتهای عمودی خودرو نیز و حتی ورودیهای هوا هم مشاهده کرد. نسخه بهروزشده لوگوی جگوار به رنگ مشکی و نقرهای در قسمت مرکزی مانند همیشه جا خوش کرده است.
در تیپ 400 Sport یک اسپویلر ظریف در قسمت عقب تعبیه شده است. علاوهبراین سری جدید رینگهای آلیاژی 22 اینچی با برش الماسی برای این خودرو در نظر گرفته شده که با تایرهای چهار فصل پوشانده شدهاند. همچنین برای اولینبار سقف پانوراما با پوشش مشکی در بخش عقبی روی این خودرو دیده میشود.
هیچ ارتقای فنی برای پیشرانه این خودرو در سال جدید دیده نمیشود. این یعنی I-Pace برقی همچنان از دو موتور برقی استفاده میکند که خروجی نهایی آن 394 اسببخار است. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.5 ثانیه ثبت شده است. البته درباره تغییرات باتری نیز صحبتی نشده است. این یعنی احتمالاً شاهد همان باتری 90 کیلووات ساعتی برای پیمایش 470 کیلومتری هستیم.
نکته جالب درباره جگوار I-Pace مدل 2024 آن است که فناوری بهروزرسانی اینترنتی، همواره نرمافزارهای این خودرو را آپدیت نگه میدارد.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : نیما حدادی
منبع : motor1.com