• جيلي بين‌يوئه L

نسخه لوکس‌تر با طراحی متفاوت

معرفی جیلی بین‌یوئه L

29 دی 1401 12:16

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، چند تصویر از کراس‌اور جدید چینی یعنی جیلی بین‌یوئه L را در اختیار رسانه­‌ها قرار داده است.

بین‌یوئه L با کد G426 به عنوان نسخه لوکس­‌تر از این مدل شناخته می­‌شود.جیلی قصد دارد بین‌یوئه L را در سال جاری رونمایی کند و احتمالا در کنار مدل فعلی بین‌یوئه به فروش برساند. جیلی بین یوئه سال گذشته مورد بروزرسانی قرار گرفته و اکنون تحت اسامی پروتون X50 و بین‌یوئه Cool نیز عرضه می‌شود، اما بین‌یوئه L با کد G426 به عنوان نسخه لوکس­‌تر از این مدل شناخته می­‌شود.

البته در طراحی ظاهری این دو مدل نمی­‌توان شباهت چندانی یافت، چراکه جیلی بین یوئه L بیشتر به جیلی بویو L شبیه است. چراغ‌های T شکل جلو، جلوپنجره بزرگ با اجزای V شکل و لوگوی جدید جیلی، در همان نگاه اول جلب نظر می­‌کند.

خط شانه مرتفع، شیب سقف، باله سقفی دو بخشی، چراغ سرتاسری عقب و دو خروجی دوگانه اگزوز در دو طرف سپر، از دیگر ویژگی‌های ظاهری جیلی بین‌یوئه L به شمار می­‌آید.

جیلی بین‌یوئه L

MIIT، ابعاد بدنه جیلی بین یوئه L در طول، عرض،ارتفاع و فاصله بین محورها را به ترتیب 4.51، 1.865، 1.65 و 2.701 متر اعلام کرده است، که در تمام بخش‌ها بزرگتر از بین‌یوئه به نظر می­‌رسد.

جیلی بین‌یوئه L به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با 178 اسب­‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است. خروجی پیشرانه مذکور از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر به محور جلو منتقل می­‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران