• لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد
  • لانچيا اپسيلون هيبريد

احیای هاچ‌بک محبوب

معرفی لانچیا اپسیلون هیبرید

4 بهمن 1401 14:17

لانچیا می‌کوشد تا نام تجاری خود را احیا کند. آخرین اقدام لانچیا در این راستا، به‌روزرسانی اپسیلون هاچ‌بک بوده که تکنولوژی آن پیشرفت کرده است.

لانچیا اپسیلون یک موتور سه سیلندر یک لیتری دارد، که ۶۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. یک نیروگاه وجود دارد، که گاز مایع LPG تولید می‌کند.اپسیلون اکنون با رنگ بدنه جدید سبز Dew در دسترس است. نسخه Silver آن، تزئینات و جزئیات مشکی‌رنگی روی جلوپنجره، قسمت پایین سپر و اسپویلر دارد.

در قسمت داخلی خودرو، رنگ آبی روی پنل‌ درها و داشبورد دیده می‌شود. رنگ سبز Multichrome نیز در بخش‌هایی از فرمان، اهرم تعویض دنده و قاب دریچه‌های تهویه وجود دارد.

برای تودوزی آن از نخ Seaqual استفاده شده است. این نخ از مواد و پلاستیک‌های بازیافتی دریای مدیترانه درست شده است. نمایشگر ۷ اینچی لانچیا اپسیلون، از سیستم‌های Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می‌کند. یک شارژر وایرلس‌ نیز در بخش مرکزی کنسول قرار گرفته است‌.

لانچیا اپسیلون هیبرید

لانچیا اپسیلون یک موتور سه سیلندر یک لیتری دارد، که ۶۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. یک نیروگاه وجود دارد، که گاز مایع LPG تولید می‌کند.

لانچیا اپسیلون در کشور خود محصول محبوبی است و دومین خودروی پرفروش سال ۲۰۲۲ در ایتالیا بود. این مدل ۱۵‌.۳ درصد سهم بازار را در اختیار داشت.

لانچیا یک برنامه ۱۰ ساله دارد که از سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. نسل بعدی اپسیلون پیشرانه الکتریکی خواهد داشت. این شرکت در حال آماده‌سازی یک کراس‌اور است که احتمالا نام Aurelia را زنده کند. لانچیا دلتا نیز در سال ۲۰۲۸، با خطوط هندسی و بدنه عضلانی باز می‌گردد.

لانچیا اپسیلون هیبرید

لانچیا در سال ۲۰۲۶ معرفی محصولات الکتریکی را آغاز خواهد کرد‌ و در سال ۲۰۲۸ به برند تمام الکتریکی تبدیل می‌شود. در همین راستا شرکت آن‌ها اواخر سال ۲۰۲۲ کانسپت Pu+Ra Zero را معرفی کرند، تا پیش‌نمایشی از آینده خود را نشان دهند. هدف این است که مدل‌های کلاسیک را به خودروهایی مدرن تبدیل کرد.

لانچیا همچنین می‌خواهد تا حضور بیش‌تری در بازارهای خارج از ایتالیا داشته باشد. در راستای این هدف نیز مدیرهای جدید برند برای فرانسه، آلمان، اسپانیا، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند استخدام شدند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران