• بنتلي کانتيننتال GT اژر اداي احترام R Type
  • بنتلي کانتيننتال GT اژر اداي احترام R Type
  • بنتلي کانتيننتال GT اژر اداي احترام R Type
  • بنتلي کانتيننتال GT اژر اداي احترام R Type

ادای احترام به R-Type مدل 1953

معرفی نسخه‌ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT Azure

8 بهمن 1401 14:30

شرکت بنتلی از سال 2022، نام اژر (Azure) را برای معرفی مجموعه‌­ای خاص از محصولات خود، استفاده می‌­کند. این برند اهل بریتانیا اکنون نسخه­‌ای ویژه از بنتلی کانتیننتال GT را به همراه مجموعه اژر و برای ادای احترام به R-Type مدل 1953 معرفی کرده است.

بنتلی نسخه­‌ای ویژه از کانتیننتال GT را به همراه مجموعه اژر و برای ادای احترام به R-Type مدل 1953 معرفی کرده است.بنتلی R-Type کانتیننتال در دسامبر 1953 و در سوئیس به دکتر رولاند گونین تحویل شد. بدنه این خودرو با رنگ سفید عاجی و کابین آن با قرمز تزئین شده بود. بنتلی پس از خریداری R-Type کانتیننتال 1953 در سال 2001، این خودرو را بازسازی و به مجموعه میراث این شرکت اضافه کرد.

بدنه بنتلی کانتیننتال GT اژر هم با سفید Old English روکش شده است، که تاحد زیادی به رنگ R-Type کانتیننتال 1953 شباهت دارد. تریم کروم در جلوپنجره و سایر نقاط و رینگ‌های 22 اینچی مشکی، تزئینات بدنه را تکمیل می­‌کند.

در فضای کابین بنتلی کانتیننتال GT اژر با روکش چرم قهوه‌­ای Cricket Ball مواجه هستیم، درحالی‌که روکش چوب گردو با منافذ باز در داشبورد، بازهم یادآور خودروی تاریخی است. اجزای کروم و طرح شماتیک R-Type از دیگر موارد قابل اشاره در این بخش به شمار می‌­آید.

بنتلی کانتیننتال GT اژر ادای احترام R Type

پکیج اژر، مجموعه‌­ای از امکانات شامل ماساژور صندلی‌های جلو با شش برنامه قابل تنظیم، سامانه سواری پویا با آنتی-رول‌­بارهای فعال، کروز کنترل تطبیق‌­پذیر، دستیار حرکت بین خطوط، دستیار حرکت در ترافیک و دوربین اینفرارد برای تشخیص عابران پیاده، دوچرخه‌­سواران و حیوانات، نمایشگر مجازی روی شیشه (هداپ) و بسیاری موارد دیگر را برای این خودرو به همراه آورده است.

بنتلی R-Type کانتیننتال

بنتلی R-Type کانتیننتال نخستین بار در سال 1952 معرفی شد. این خودرو به پیشرانه شش سیلندر 4.6 لیتری با 153 اسب‌­بخار قدرت مجهز بود. با ثبت رکورد سرعت 191.1 کیلومتر برساعت در پیست Montlhèry توسط نمونه اولیه، R-Type کانتیننتال به عنوان یکی از سریع‌ترین خودروهای دوران خود شناخته شد. پس از تولید تنها 208 دستگاه، تولید این کوپه انگلیسی در سال 1955 به پایان رسید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران