• نمايشگاه موتورسيکلت 1402 کبير موتور پژو ماهيندرا

نمایشگاه موتور تهران: از چین تا فرانسه و ایتالیا !

رونمایی موتورسیکلت های جدید کبیر موتور

24 دی 1402 12:10

موتورسیکلت های کبیر در نمایشگاه موتور 1402

دی 1402: کبیر موتور یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در کشور به حساب می‌آید که محصولات متنوعی را به چهارمین نمایشگاه موتورسیکلت آورده است. تولید محصول باکیفیت با اقتصادی‌ترین قیمت، هدف شرکت کبیر موتور است. کبیر موتور با همکاری با برندهای مختلف و بومی سازی محصولات، در کاهش سوخت‌های فسیلی و آلایندگی تلاش می‌کند. در غرفه کبیر موتور، محصولات زیر معرفی شده‌اند:

موتورسیکلت وسپا VXL کبیر موتور

این موتورسیکلت شهری از یک موتور 150 سی سی نیرو می‌گیرد و با گیربکس CVT همراه است. خروجی این پیشرانه 7.2 کیلووات قدرت و 10.1 نیوتن‌متر گشتاور دارد. این موتورسیکلت 108 کیلوگرمی، مصرف سوخت مناسبی داشته و در هر صد کیلومتر 2.2 لیتر مصرف دارد. بنابراین یک باک سوخت 7.5 لیتری برای آن در نظر گرفته شده است.

موتورسیکلت وسپا SXL کبیر موتور

برخلاف مدل قبلی، موتور SXL چراغ جلوی مستطیلی شکل دارد و از این طریق قابل تشخیص است. پیشرانه 150 سی سی آن خروجی 7.2 کیلووات قدرت و 10.1 نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد. این پیشرانه با گیربکس اتوماتیک هماهنگ است. در بخش جلو از ترمزهای دیسکی بهره‌مند شده است. کبیر موتور این محصول شهری را با تنوع رنگی خوبی ارائه می‌دهد.

موتورسیکلت آپریلیا SR160 کبیر موتور

این موتورسیکلت از پیشرانه 160 سی سی بهره‌مند شده، که 10.9 اسب‌بخار قدرت دارد و با گیربکس CVT هماهنگ شده است. آپریلیا اس آر 160 به ترمز جلو دیسکی با ABS تجهیز شده و مصرف سوخت آن 2.5 لیتر در هر صد کیلومتر است. بنابراین می‌توان به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده شهری انتخاب کرد.

موتورسیکلت آپریلیا SXR160 کبیر موتور

این موتورسیکلت سبک اسکوتر، طراحی متفاوت‌تر و مدرن‌تری دارد. نیروی محرکه آن از طریق موتور 160 سی سی 10.8 اسب‌بخار تامین می‌شود. گیربکس CVT، ترمز جلو دیسکی، استارت برقی، طوقه اسپرت آلومینیومی و ... از ویژگی‌های این محصول است.

موتورسیکلت پژو Django کبیر موتور

اسکوتر شهری پژو، به پیشرانه 150 سی سی مجهز شده که 10.2 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این موتورسیکلت در هر دو محور ترمز دیسکی دارد و ترمز جلو ABS است. حداکثر سرعت آن به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد و ویژگی‌های خوبی مانند صفحه کیلومتر دیجیتال، پورت USB، استارت برقی و ... دارد. مصرف سوخت آن نیز برابر 2.3 لیتر در هر صد کیلومتر است.

موتورسیکلت کبیر KLD K200

این محصول یک موتورسیکلت 200 سی سی با قدرت 13.7 اسب‌بخار است، که گیربکس دستی 5 سرعته دارد. ترمز جلو آن دیسکی و ترمز عقب کاسه‌ای است. مصرف سوخت آن به 2.6 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

موتورسیکلت کبیر ADV 150i

این محصول طراحی جوان‌پسندی دارد و به پیشرانه 150 سی سی 11 اسب‌بخاری مجهز شده است. همان طور که از نام محصول پیداست، به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز شده است. در سیستم سوخت رسانی آن نیز از انژکتور بوش استفاده شده است.

ویژگی‌های این محصول عبارتند از ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سرعت سنج دیجیتال، پورت USB، چراغ LED، ترمز ABS و رادیاتور آب.

موتورسیکلت کبیر سالتیس 170

طراحی این محصول ساده است و از موتور 170 سی سی 10.5 اسب‌بخاری نیرو می‌گیرد. نیروی تولید شده از طریق گیربکس CVT آن به چرخ‌ها منتقل می‌شود. حداکثر سرعتش نیز به 95 کیلومتر برساعت می‌رسد. سیستم سوخت‌رسانی آن ساخته بوش بوده و فقط ترمز جلو از نوع دیسکی است. این موتورسیکلت چراغ LED و سرعت سنج دیجیتال دارد.

موتورسیکلت کبیر NVX 170i

یکی دیگر ازمحصولات جوان‌پسند کبیر موتور NVX 170i است، که موتور 170 سی‌سی با قدرت 9.6 اسب‌بخار دارد. گیربکس آن نیز از نوع اتوماتیک و CVT است. حداکثر سرعت این محصول 90 کیلومتر برساعت تعیین شده و ترمز دیسکی ABS دارد. ویژگی‌های آن شامل سرعت‌سنج دیجیتال، چراغ‌های LED، سیستم کی‌لس و ... است.

موتورسیکلت کبیر NVX 150i

این مدل، نسخه 150 سی سی همان محصول قبلی است که 8.6 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. تمام ویژگی‌ها و امکانات آن مشابه نسخه قوی‌تر است.

موتورسیکلت کبیر کلیک آپ 170i

این اسکوتر شهری به موتور 170 سی سی با قدرت 9.5 اسب بخار مجهز شده است. ترمز آن از نوع ترکیبی CBS بوده و در جلو دیسکی است. مصرف سوخت آن نیز 2.7 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. این موتور نیز سیستم کی لس و چراغ LED دارد.

موتورسیکلت کبیر کلیک آپ 150i

همان طور که از نامش پیداست، نسخه ضعیف‌تر مدل قبلی است که موتور 150 سی سی با قدرت 9.4 اسب‌بخار دارد. سایر مشخصات و ویژگی‌های این محصول نیز مشابه نسخه قوی‌تر آن است.

موتورسیکلت های کبیر در نمایشگاه موتور 1401

در نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه سال 1401 کبیر موتور حضوری پرقدرت داشت. به دنبال رونق گرفتن بازار موتورسیکلت و تناسب بودجه مشتریان با قیمت موتورسیکلت، این شرکت تصمیم گرفته تا تنوع محصولات خود را افزایش دهد.

موتورسیکلت‌های پژو در غرفه کبیر موتور

چند قدم که به پیش میرفتید شهر قرمز رنگ کبیر موتور در سالن A-5 شهرآفتاب خودنمایی می‌کرد. کبیر موتور در این نمایشگاه از عرضه محصولی از دیار فرنگ در اوایل سال آینده خبر داد، پژو جنگو - DJANGO - اسکوتری با ظاهر چشم‌نواز که احتمالاً حوالی 300 میلیون قیمت خواهد داشت.

مشخصات فنی موتورسیکلت پژو جنگو
پیشرانه تک سیلندر چهارزمانه مایع خنک OHC
جابجایی 150 سی‌سی
حداکثر توان 10.2 اسب‌بخار
حداکثر سرعت 100 کیلومتر برساعت
انتقال قدرت CVT
سیستم سوخت‌رسانی انژکتور SYNERJECT
ترمز جلو دیسکی ABS
ترمز عقب دیسکی
حجم باک 8.5 لیتر
وزن خالص 137 کیلوگرم
ابعاد ارتفاع 1143 - عرض 710 - طول 1930 میلی‌متر
مصرف سوخت 2.3 لیتر در صد کیلومتر
سرعت‌سنج دیجیتال
سایر مشخصات استارت برقی - طوقه اسپرت آلومینیوم - USB

پژو جنگو یک اسکوتر 150 سی سی چهار زمانه OHC است، که توانایی تولید 7.6 کیلووات ( 10.2 HP) را دارد و مصرف سوخت آن 2.3 لیتر در هر صد کیلومتر است، همچنین ترمزهای عقب و جلوی دیسکی با سیستم ABS هستند.

موتورسیکلت پژو جنگو غرفه کبیر موتور نمایشگاه موتورسیکلت 1401

یکی از جزئیات دلربای پژو جنگو چرخ عقب آن است که تنها از یک سمت به شاسی و پیشرانه متصل است، اما در سمت دیگر یک کاور (قالپاق) استیل کروم‌کاری شده با لوگوی پژو مرکز چرخ را پوشانده است.

موتورسیکلت پژو سه چرخ غرفه کبیر موتور نمایشگاه موتورسیکلت 1401

اما جنگو تنها محصول پژو نبود که در این غرفه حضور داشت، چند مدل دیگر مثل پژو متروپلیس سه چرخی 400 سی‌سی، پژو توئیت و پژو پالژِن (PULSION) هم به این نمایشگاه آورده شده بودند، اما درباره عرضه آن‌ها صحبتی نشده بود. جالب است بدانید که پژو 210 سال به تولید دوچرخ‌ها مشغول است و با ورود یک اسکوتر اصیل به کشور، جنگو احتمالا به رقیبی جدی برای وسپا پریماورا بدل خواهد شد.

موتورسیکلت‌های ماهیندرا در غرفه کبیر موتور

کمی آن طرف‌تر در غرفه کبیر سه محصول از ماهیندرا دیده می‌شد، ماهیندرا ARRO (طرح پالس- پولسار)، ماهیندرا موجو و ماهیندرا رودئو (اسکوتر) که با وجود این‌که باز هم اطمینانی از پلاک شدن آنها در دست نیست، اما می‌توان ورود هندی‌ها به کشور را موجب ایجاد رقابت برای افزایش کیفیت، در ضمن عرضه با قیمت رقابتی میان موتورسازان دانست. البته همین حوالی یک هوندا CB هورنت 200 با برچسب HONEST هم بود که نمی شد ندیده از کنارش عبور کرد.

موتورسیکلت ماهیندرا غرفه کبیر موتور نمایشگاه موتورسیکلت 1401

سایر محصولات غرفه کبیر موتور

کبیر موتور مدل‌های وارداتی قدیمی‌تر را هم به میان آورده بود، آپریلیا SR-160 و SXR-160 وسپا SXL و VXL که نسبت نزدیکی با یکدیگر دارند و هرچهار اسکوتر از مدل‌های انتخاب شده توسط گروه پیاجیو برای بازار هند هستند. آپریلیا زیرشاخه اسپرت گروه پیاجو به حساب می‌آید که موتورسیکلت‌های ریس شهری و مسابقه‌ای تولید می‌کند، اما به یُمن پیوستن به گروه پیاجو حالا اسکوتر و ماکسی اسکوتر هم به محصولات این شرکت اضافه شده است.

موتورسیکلت آپریلیا غرفه کبیر موتور نمایشگاه موتورسیکلت 1401

دیگر مدل‌های نمایش داده شده RISE NVX 150i (طرح آئروکس) ، CLICK UP 150i و CLICK UP 170i (طرح کلیک جدید)، KMA-125 و KMB-125 (طرح ویو)، KMC-200 (CGL شکاری)، KML-150 (طرح CGL)، انواع طرح CDI ها و KLD K-200 (طرح بوکسر) بودند که پیشتر هم در این  کمپانی تولید می‌شدند.


اخبار شرکت کبیر موتور

جدیدترین شرایط فروش محصولات کبیر موتور به همراه آخرین خبرها درباره فروش اقساطی کبیر و قیمت محصولات کبیر را در مقالات منتخب زیر مطالعه کنید:

. قیمت روز موتورسیکلت
. شرایط فروش موتورسیکلت کبیر موتور

دیدگاه کاربران