• ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر
  • ب‌ام‌و M3 با تيونينگ اي سي شنيتزر

دو پکیج تقویتی برای نسخه سدان و تورینگ

ب ام و M3 با تیونینگ ای سی شنیتزر

16 بهمن 1401 16:05

ب ام و M3 پس از سال‌ها حضور در بازار خودرو، همچنان جایگاه ویژه­‌ای نزد علاقمندان دارد. زمانی که سازنده تصمیم گرفت نسخه استیشن واگن یا تورینگ از این خودرو را نیز تولید کند، بسیاری از متخصصان تیونینگ هم به سراغ این محصول رفتند و اکنون نوبت به ای سی شنیتزر - AC Schnitzer -  رسیده تا هر دو نسخه سدان و تورینگ از ب ام و M3 را مورد تغییر قرار دهد.

تیونر آلمانی، دو پکیج تقویت را برای پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توئین توربوشارژ M3 پیشنهاد کرده است، که در اولی نیروی پیشرانه به 590 و در دومی به 610 اسب­‌بخار افزایش می‌­یابد.تیونر آلمانی، دو پکیج تقویت را برای پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توئین توربوشارژ M3 پیشنهاد کرده است، که در اولی نیروی پیشرانه به 590 و در دومی به 610 اسب­‌بخار افزایش می‌­یابد، درحالی‌که در هر دو نسخه، گشتاور به 750 نیوتن‌متر می‌­رسد.

البته تغییرات ب ام و M3 به پیشرانه محدود نمانده چراکه ارتفاع خودرو تا 15 الی 20 میلی‌متر کاهش یافته و مشتریان می­‌توانند کمک­‌فنرهای RS را نیز سفارش دهند.

رینگ‌های فورج‌کاری شده AC3 یا AC1 به سایز 20 اینچ در رنگ‌های نقره‌­ای یا خاکستری را می‌­توان برای این خودرو سفارش داد. البته AC3 به صورت ترکیب این دو رنگ هم تولید می­‌شود.

کیت بدنه ای سی شنیتزر برای ب ام و M3 علاوه بر افزایش خشونت ظاهری، آیرودینامیک بدنه را نیز بهبود می‌دهد، چراکه ورودی هوای سپر جلو، باعث ایجاد نیروی 40 کیلوگرمی رو به پایین بر محور جلو خواهد شد. باله سقفی عقب هم در این سرعت، نیروی 20 کیلوگرمی ایجاد می‌­کند درحالی‌که دیفیوزر عقب هم به بهبود عبور جریان هوا یاری می‌­رساند. اجزای روی کاپوت و سپر جلو و همچنین خروجی­‌های فیبرکربن اگزوز، از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در بدنه این خودرو به شمار می­‌آید.

ب‌ ام‌ و M3 با تیونینگ ای سی شنیتزر

در فضای کابین ب ام و M3، می­‌توان فرمان ای سی شنیتزر با روکش چرم ناپا و آلکانترا مشکی و پدال‌های تعویض دنده و برخی جزئیات دیگر از جنس آلومینیوم را تشخیص داد.

هرچند ب ام و M3 سدان و ب ام و M3 تورینگ به صورت استاندارد هم خودرویی قدرتمند به‌شمار می‌­آیند، ولی تغییراتی که ای سی شنیتزر روی این خودروها اعمال کرده است، توانایی‌های بالقوه این دو محصول را نمایش می­‌دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران