• 2023 بي‌‌واي‌‌دي Qin پلاس DMi
  • 2023 بي‌‌واي‌‌دي Qin پلاس DMi
  • 2023 بي‌‌واي‌‌دي Qin پلاس DMi
  • 2023 بي‌‌واي‌‌دي Qin پلاس DMi
  • 2023 بي‌‌واي‌‌دي Qin پلاس DMi

ارتقای میزان پیمایش در نسخه Champion

معرفی بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i

25 بهمن 1401 14:30

شرکت بی‌ وای‌ دی، به طور رسمی محصول Qin Plus DM-i نسخه Champion  مدل 2023 را عرضه کرد. این خودرو در 5 تریم با بازه قیمتی ۱۴,۶۰۰ تا ۲۱,۴۰۰ دلار ارائه شده است. این اولین باری است که قیمت یک DM-i کم‌تر از 15 هزار دلار می‌شود.

این محصول با دو برد حرکتی ۵۵ و ۱۲۰ کیلومتری ارائه می‌شود  DM-i یک سیستم هیبریدی است که شرکت بی‌وای‌دی برای محصولات پلاگین‌هیبرید خود توسعه داده و بر مصرف سوخت بسیار کم تاکید دارد. DM-i مخفف عبارت Dual Motor – Intelligent است.

طراحی بی وای دی Qin Plus DM-i نسخه Champion 

ابعاد این مدل به 4765/1837/1495 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری 2718 میلی‌متری دارد که مشابه مدل فعلی است.

2023 بی‌‌وای‌‌دی Qin پلاس DMi

در بخش جلویی این محصول، یک جلوپنجره مشبک چندضلعی بزرگ دیده می‌شود، که در ادامه آن چراغ‌های باریک قرار گرفته‌اند. یک نوار تزئینی کرومی بین دو چراغ و بالای جلوپنجره تعبیه شده است و کلمه Qin روی آن دیده می‌شود.

کابین و امکانات بی وای دی Qin Plus DM-i نسخه Champion 

برای فضای داخلی، دو رنگ جدید قهوه‌ای و آبی اضافه شده است. پنل ابزار ۸.۸ اینچی، صفحه نمایش مرکزی ۱۰.۱ و یا ۱۲.۸ اینچی و فرمان سه شاخه، از ویژگی‌های کابین است.

2023 بی‌‌وای‌‌دی Qin پلاس DMi

امکانات و تجهیزات آن شامل کروز کنترل تطبیقی، حفظ لاین خودرو، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری و سیستم صوتی با ۸ اسپیکر است. مدل‌های سطح بالاتر، ویژگی‌‌هایی مانند گرم‌کن صندلی‌های جلو، کلید هوشمند خودرو و یک کلید NFC، دارند.

مشخصات فنی بی وای دی Qin Plus DM-i نسخه Champion 

2023 بی‌‌وای‌‌دی Qin پلاس DMi

بی وای دی Qin Plus DM-i نسخه Champion مدل ۲۰۲۳، خودرویی هیبریدی است، کهبخشی از آن را پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی تشکیل شده می‌دهد، این پیشرانه تنفس طبیعی ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. خروجی موتور الکتریکی نیز در نسخه برد ۵۵ کیلومتری به ۱۸۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۱۶ نیوتن‌متر گشتاور و در نسخه برد ۱۲۰ کیلومتری به ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۵ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. ظرفیت باتری‌ها به ترتیب ۸.۳۲ و ۱۸.۳۲ کیلووات ساعت است.

برد کلی بی وای دی Qin Plus DM-i نسخه Champion مدل ۲۰۲۳ به ۱۲۴۵ کیلومتر می‌رسد و در هر صد کیلومتر، ۳.۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند. این خودرو ۷.۳ ثانیه زمان لازم دارد، تا از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران