• خودروي برقي BAW جيابائو

با شعاع حرکتی 172 کیلومتر

معرفی BAW جیابائو

19 بهمن 1401 16:00

خودروی کوچک الکتریکی BAW Jiabao در سه مدل و با بازه قیمتی ۶,۹۰۰ تا ۸,۴۰۰ دلار عرضه شده است. این خودرو چهار صندلی دارد و با دو بازه حرکتی ۱۲۲ و ۱۷۲ کیلومتر در دسترس است.

باتری BAW جیابائو ۱۰.۸۸ کیلووات‌ساعت با برد ۱۲۲ کیلومتری و یا ۱۵.۱۲ کیلووات‌ساعت با برد ۱۷۲ کیلومتری است.کلمه BAW مخفف عبارت Beijing Auto Works بوده و اکنون یک شرکت مستقل است و دیگر بخشی از بایک محسوب نمی‌شود. طبق قرارداد آن‌ها، این شرکت دیگر نمی‌تواند از نام Beijing استفاده کند.

اوایل ژوئن ۲۰۲۲، BAW محصولی مشابه Jiabao را با نام Yuanbao معرفی و عرضه کرد که ویژه قشر بانوان بود. Yuanbao با چهار نسخه و دو برد حرکتی در دسترس است. قیمت مدل‌های ۱۲۰ کیلومتری و ۱۷۰ کیلومتری به ترتیب عبارتند از ۵,۰۶۰ تا ۷,۴۰۰ دلار. طبق این محدوده قیمتی، رقبای محصول دانگ‌ فنگ فِنگوانگ و چری QQ Ice Cream محسوب می‌شوند.

شکل کلی بدنه BAW جیابائو مربعی و کوچک است. یک جلوپنجره کوچک و کلاسیک بسته وجود دارد. ابعاد خودرو به 3532/1498/1605 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری آن 2275 میلی‌متر است. طراحی سقف خودرو معلق است و بر روی رینگ‌های ۱۳ اینچی سوار شده.

طراحی چراغ‌های عقب مربعی است و لامپ‌های LED دارد. برای BAW جیابائو یک موتور تک در بخش عقب تعبیه شده است، که ۲۵ کیلووات قدرت و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. باتری آن ۱۰.۸۸ کیلووات‌ساعت با برد ۱۲۲ کیلومتری و یا ۱۵.۱۲ کیلووات‌ساعت با برد ۱۷۲ کیلومتری است. ۷ ساعت طول می‌کشد تا باتری به طور کامل شارژ شود و از شارژ سریع نیز پشتیبانی نمی‌شود.

خودروی برقی BAW جیابائو

فضای داخلی طراحی مینیمال دارد و با ترکیبی از رنگ‌های آبی و مشکی تزئین شده است. نسخه فول آن، یک نمایشگر دوگانه دارد که از یک صفحه ۱۰.۲۵ اینچی برای ابزار و یک صفحه ۱۰.۲۵ اینچی مرکزی تشکیل شده است. نسخه پایین‌تر آن، نمایشگر صفحه کیلومتر ۷ اینچی و نمایشگر مرکزی ۷ اینچی دارد.

سایر امکانات BAW جیابائو شامل فرمان پلاستیکی دو شاخه، نمایشگر کنترل فشار باد تایر، کلید کنترل از راه دور، صندلی‌های پارچه‌ای، تعامل صوتی و سیستم صوتی با دو اسپیکر است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران