• پولاريس اسلينگ‌ شات راش اديشن
  • پولاريس اسلينگ‌ شات راش اديشن
  • پولاريس اسلينگ‌ شات راش اديشن
  • پولاريس اسلينگ‌ شات راش اديشن

یک خودروی سه چرخ هیجان‌انگیز

پولاریس اسلینگ‌شات راش ادیشن

29 بهمن 1401 08:50

پولاریس اسلینگ‌شات 2023 در چهار تریم S , SL , SLR و R در ایالات متحده به فروش می­‌رسد. اکنون قرار شده نسخه Roush Edition نیز در این کشور عرضه شود، که براساس تریم R شکل گرفته و با وجود حفظ ساختار کلی مشابه با نمونه­‌های دیگر، با چند بروزرسانی مهم نیز همراه شده است.

پولاریس اسلینگ‌شات راش ادیشن یک خودروی سه چرخ هیجان‌­انگیز است، که با قیمت پایه 37,349 و 39,499 دلار برای نسخه­‌های مجهز به گیربکس دستی یا خودکار، قابل سفارش است.به واسطه تزئین بخش‌هایی از بدنه با رنگ قرمز Racetrack، نقوش گرافیکی و همچنین نشان‌های مشکی، پولاریس اسلینگ‌شات راش ادیشن را می­‌توان به آسانی از سایر نسخه­‌ها تشخیص داد. سقف بازشو با ابزار لازم برای باز و بسته کردن نیز با خودرو همراه شده است.

پولاریس اسلینگ‌شات راش ادیشن به ترمزهای چهار پیستون ساخت برمبو مجهز شده، که اندازه دیسک‌های آن نسبت به نسخه R، چهارده درصد افزایش یافته است.

در نسخه دنده دستی، پدال‌های جدید به همراه روکش متفاوت از برند اسپارکو نصب شده، که افزایش عرض پدال‌های کلاچ و ترمز را به همراه داشته است.

پولاریس اسلینگ‌ شات راش ادیشن

پولاریس اسلینگ‌شات راش ادیشن به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر مجهز شده است، که 203 اسب­‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. این پیشرانه را می‌­توان به همراه گیربکس دستی یا خودکار به همراه پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، سفارش داد. پ

دال‌های مذکور از مواد کامپوزیت باکیفیت ساخته شده و با حال و هوای مسابقه­‌ای کابین این خودرو، هماهنگ است. یک نمایشگر 7 اینچی اطلاعات سرگرمی هم روی داشبورد نصب شده است، که از ارتباط اپل کارپلی پشتیبانی می­‌کند.

پولاریس اسلینگ‌ شات راش ادیشن

پولاریس اسلینگ‌شات راش ادیشن از طرف سازنده به عنوان یک خودروی سه چرخ هیجان‌­انگیز توصیف شده، که با قیمت پایه 37,349 و 39,499 دلار برای نسخه­‌های مجهز به گیربکس دستی یا خودکار، قابل سفارش است.

پولاریس اسلینگ‌شات راش ادیشن از بهار 2023 در نمایندگی‌ها موجود خواهد بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران