• نسخه نايت سريز از محصولات مي‌باخ
  • نسخه نايت سريز از محصولات مي‌باخ
  • نسخه نايت سريز از محصولات مي‌باخ
  • نسخه نايت سريز از محصولات مي‌باخ

لوکس‌تر از قبل

معرفی نسخه نایت سریز از محصولات می‌باخ

4 خرداد 1402 18:33

طراحان می‌باخ با ارائه نسخه نایت سریز (Night Series) از سه محصول این برند لوکس، چهره‌­ای راز آلود از این مدل‌ها را به نمایش گذاشته­‌اند.

ترکیب نقره‌ای Mojave و مشکی Onyx در کنار مواردی شامل کروم تیره، اجزای رز گلد داخل چراغ‌ها و طرح متفاوت رینگ‌ها از ویژگی‌های خاص این سری است.نسخه نایت سریز از می‌باخ S کلاس براساس تریم S680 از این خودرو شکل گرفته است، که ظاهرا پیشرانه 12 سیلندر را در سینه دارد. اگر ترکیب نقره‌ای Mojave و مشکی Onyx مورد پسند خریدار نباشد، می‌­توان یکی از رنگ‌های مشکی، خاکستری یا سفید را نیز سفارش داد. جزئیات کروم تیره بدنه، اجزای رز گلد داخل چراغ‌های جلو و رینگ‌های سفارشی با لوگوی می‌باخ، تزئیات بدنه را تکمیل می­‌کند.

با ورود به فضای کابین می‌باخ S680 نایت سریز با روکش چرم ناپا به رنگ سفید Deep و مشکی صدفی Exclusive با جزئیات خاکستری-طلائی مواجه هستیم که تاکنون برای این مدل عرضه نشده است.

مواردی شامل کروم تیره، اجزای رز گلد داخل چراغ‌ها و طرح متفاوت رینگ‌ها را در دو محصول دیگر می‌باخ یعنی GLS و EQS SUV نایت سریز هم می­‌توان مشاهده کرد. غیر از ترکیب رنگ مشابه با S کلاس، می­‌توان سفید یا مشکی Obsidian را برای GLS و یا سفید Diamond و مشکی Obsidian را برای EQS SUV انتخاب کرد.

نسخه نایت سریز از محصولات می‌باخ

فضای کابین این دو شاسی بلند لوکس هم با ویژگی‌های مختص نایت سریز تزئین شده است، که از میان آن‌ها می‌­­توان به تریم چوب، اجزای آلومینیوم و روکش چرم ناپا به رنگ مشکی صدفی Exclusive یا ترکیب سفید Crystal و مشکی صدفی اشاره کرد.

خریداران این سه محصول لوکس می‌­توانند کیف، عینک و کفش هماهنگ با خودرو را نیز سفارش دهند.

نسخه نایت سریز از می‌باخ S کلاس و EQS SUV از اواخر سال جاری در ایالات متحده عرضه خواهد شد و GLS در اوایل سال 2024 به جمع سایرین اضافه می­‌شود.

نسخه نایت سریز از محصولات می‌باخ

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که در آینده نزدیک، احتمالا نسخه لوکس از نسل جدید مرسدس بنز SL به عنوان چهارمین محصول می‌باخ، معرفی خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران