• سدان برقي پول‌استار 5
  • سدان برقي پول‌استار 5
  • سدان برقي پول‌استار 5
  • سدان برقي پول‌استار 5
  • سدان برقي پول‌استار 5
  • سدان برقي پول‌استار 5

سدان برقی پرچمدار

حضور پول‌استار 5 در گودوود

26 تیر 1402 08:50

شرکت پول‌استار ضمن نمایش مدل تولید محدود 2 BST ادیشن 230، دو مدل جدید یعنی کراس‌­اور 3 و نمونه آزمایشی 5 را نیز در فستیوال سرعت گودوود به نمایش درآورده است. هر سه خودروی مذکور، دو بار در طول هریک از روزهای برگزاری رویداد، مسیر تپه را می­‌پیمایند.

هر دو مدل پول‌استار 3 و 2 BST ادیشن 230 قبلا معرفی شده­‌اند، اما مدل 5 به عنوان محصول پرچمدار این برند سوئدی، همچنان در زیر پوشش استتاری قرار گرفته تا در سال 2024 رونمایی شود.

سدان برقی پول‌استار 5

البته با نگاهی به فرم کلی بدنه این خودروی چهار در GT می‌­توان دریافت که از نظر ظاهری تقریبا تکمیل شده است، چراکه جزئیاتی همچون سپرهای جلو و عقب، دستگیره جمع‌شونده درها و حتی قطعه بالای شیشه عقب نیز در جای خود قرار دارد.

مدیرعامل پول‌استار آقای توماس اینگنلات، تولید این سدان GT در سه ماهه نخست 2024 را تایید نموده و ضمنا از طراحی و عملکرد محصول دیگر یعنی پول‌استار نیز تمجید کرده است.

سدان برقی پول‌استار 5

هرچند مشخصات پول‌استار 5 هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، ولی خبرهای غیر رسمی از نصب دو موتور برقی با 871 اسب‌­بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور در این خودرو حکایت می‌­کند. ظاهرا شعاع حرکتی 600 کیلومتر برای آن هدفگذاری شده است.

مشتریان می‌­توانند پول‌استار 2 و همچنین نسخه سفارشی آن یعنی BST ادیشن 230 را به صورت آنلاین خریداری کنند. فروش پول‌استار 3 نیز به زودی آغاز خواهد شد. تحویل به مشتریان هم از سه ماهه دوم 2024 شروع می­‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران