• تيونينگ مرسدس بنز S کلاس منصوري طلايي کالاهاري
  • تيونينگ مرسدس بنز S کلاس منصوري طلايي کالاهاري
  • تيونينگ مرسدس بنز S کلاس منصوري طلايي کالاهاري

درخشش بیشتر با طلایی کالاهاری

ملاقات دوباره منصوری و S کلاس

3 مرداد 1402 14:37

شرکت تیونینگ منصوری، چند روز گذشته، مدل عالی رتبه پورشه ۹۱۱ توربو S را رونمایی کرد. نام این محصول P9LM EVO 900 بوده و یکی از افراطی‌ترین مدل‌های منصوری محسوب می‌شود. اما مرسدس‌بنز S کلاس جدید منصوری، با تغییرات ظاهری محدودی همراه است.

اصلاحات این S کلاس، در مقایسه با سایر محصولات منصوری، بسیار ناچیز است و اگر نشان‌های منصوری وجود نداشت، یک محصول از شرکت AMG به نظر می‌رسید.

تیونینگ مرسدس بنز S کلاس منصوری طلایی کالاهاری

جالب توجه‌ترین بخش این مرسدس‌ بنز S580، رنگ بدنه آن است. این رنگ از بخش Manufaktur مرسدس‌ بنز می‌آید و به نام طلایی کالاهاری معروف است. این رنگ با نمای متالیک از سوی کارخانه ارائه می‌شود؛ اما ظاهر S کلاس منصوری مات است.

به احتمال زیاد بدنه خودرو با یک کاور شفاف پوشیده شده است، تا چنین ظاهری حاصل شود. این رنگ بسیار منحصربه‌فرد و چشمگیر است و روی خودرو لوکسی مانند مرسدس‌ بنز S کلاس جذاب به نظر می‌رسد.

شرکت منصوری، تغییراتی را در بخش جلویی خودرو اعمال کرده است. این تغییرات شامل ورودی‌های هوای فیبرکربنی و اسپلیتر جدید با عناصر آیرودینامیکی روی لبه خارجی است.

تیونینگ مرسدس بنز S کلاس منصوری طلایی کالاهاری

جلوپنجره جدید آن نیز نمای مشکی دارد. تزئینات فیبرکربنی در دو طرف این سدان لوکس دیده می‌شود. عناصر تیزی روی پانل‌های یک چهارم جلویی بدنه تعبیه شده است. رکاب مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی و قاب فیبرکربنی آینه‌های جانبی، سایر ویژگی‌های این S کلاس هستند.

قسمت عقب خودرو نیز تغییرات محدودی داشته است. تنها اسپویلر فیبرکربنی باریک روی لبه صندوق، دیفیوزر کربنی، خروجی لوله‌های اگزوز جدید و نشان منصوری، جزء تغییرات بخش عقب محسوب می‌شوند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران