• حراج لامبورگيني کونتاش گرگ وال استريت
  • حراج لامبورگيني کونتاش گرگ وال استريت
  • حراج لامبورگيني کونتاش گرگ وال استريت

پیش‌بینی قیمت 2 میلیون دلاری برای ستاره فیلم گرگ وال استریت

حراج نسخه‌ای خاص از لامبورگینی کونتاش

19 مرداد 1402 12:13

دو مدل لامبورگینی کونتاش در فیلم «گرگ وال استریت» حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند. اکنون یکی از آن دو، قرار است در مزایده RM Sotheby در نیویورک به تاریخ ۸ دسامبر به حراج گذاشته شود.

این دو مدل خودرو ویژه، در سال ۱۹۸۹ و به مناسبت ۲۵ سالگی کونتاش ساخته شدند و سپس در فیلم درخشان مارتین اسکورسیزی حضور یافتند.

هر دو خودرو بدنه‌ای با رنگ سفید Bianco Polo دارند و تنها ۱۲ دستگاه از نسخه ویژه سالگرد ۲۵ سالگی با رنگ بدنه Bianco Polo و رنگ کابین Bianco در آمریکا تحویل داده شده است.

یکی از صحنه‌های به یادماندنی این فیلم، صحنه‌ای بود که لئوناردو دی‌کاپریو در حالت مستی با لامبورگینی کونتاش رانندگی می‌کرد. کونتاش چندین بار در طول فیلم عمدا تصادف کرد. اما خودرویی که به حراج گذاشته می‌شود، نمونه تصادفی نیست. اشاره نشده که خودرو مزایده‌ای در کدام صحنه‌های فیلم حضور داشته، اما احتمالا برای گرفتن عکس‌های فیلم مورد استفاده قرار گرفته است.

تاریخچه مالکیت این خودرو منتشر نشده، اما می‌دانیم که شماری شاسی آن KLA12722 است و سپرهای جلو مخصوص آمریکا را دارد. پیش‌بینی می‌شود که کونتاش با قیمت ۱.۵ تا ۲ میلیون دلار به فروش برسد.

گورد داف، رئیس مزایده‌های جهانی RM Sotheby در این باره گفت که این کونتاش ویژه و سایر خودروهای مزایده‌ای، به خوبی میزبانی شرکت را در مزایده نشان می‌دهد. اسکورسیزی، دی‌کاپریو، لامبورگینی و نیویورک، همگی بسیار خوشنام و پرطرفدار هستند. در این مزایده سایر خودروها نیز منحصربه‌فرد و با پیمایش کم هستند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران